دولت اجازه استفاده شرطی ICRISAT از سوی حیدرآباد از هواپیماهای بدون سرنشین را برای تحقیقات کشاورزی می دهد

دهلی نو: دولت امروز گفت که در ابتدا آنها به یک مituteسسه تحقیقات محصولات زراعی اجازه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را برای تحقیق داده اند.

“(وزارت هواپیمایی کشوری) و اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) برای استقرار هواپیماهای بدون سرنشین برای فعالیت های تحقیقاتی کشاورزی معافیت مشروط را به انستیتوی تحقیقات بین المللی محصولات زراعی (ICRISAT) ، حیدرآباد ، تلانگانا اعطا کردند.” در بیانیه ای گفت.

این تصویب بخشی از تلاش بزرگ دولت برای استفاده حداکثری از هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام مشاغل مختلف در سراسر کشور ، به ویژه روستاهای هند است.

وی گفت: “هواپیماهای بدون سرنشین آماده اند تا در بخش کشاورزی هند به ویژه در مناطقی مانند کشاورزی دقیق ، کنترل ملخ و بهبود عملکرد محصول نقش زیادی داشته باشند. دولت کارآفرینان و محققان جوان را تشویق می کند تا به راه حل های ناهموار و ارزان قیمت هواپیماهای بدون سرنشین برای بیش از 6.6 دهکده دهکده در هند نگاه کنند. ”

معافیت مشروط از شش ماه قبل از تاریخ صدور نامه یا تا زمان عملیاتی شدن کامل پلتفرم آسمان دیجیتال (فاز -۱) ، هر کدام که زودتر باشد ، معتبر است.

دولت گفت: حدود 18 شرط و محدودیت برای ICRISAT شامل کسب اطلاعات برای فعالیت های تحقیقاتی کشاورزی در زمینه تحقیقاتی ICRISAT با استفاده از سیستم های هواپیمای خلبان از راه دور به شرح زیر است.