در چند سال گذشته تصویر نیروی پلیس بهبود یافته است: Assam CM Sarbananda Sonowal

گواهاتی: سارباناندا سونووال ، وزیر ارشد اسماعیل گفت که تصویر نیروی پلیس در چند سال گذشته بهبود یافته است.

Sonowal سنگ بنای یک باراک پلیس پیش مهندسی شده (PEB) در Jengraimukh ، Majuli را بهمراه ریختن سنگ بنای 71 پادگان پلیس دیگر در مناطق مختلف ایالت انجام داد.

قابل ذکر است ، دولت ایالت در مرحله اول ساخت 100 پادگان پلیس PEB را آغاز کرده است و از بین آنها ، سنگ بنای 72 پادگان پلیس امروز گذاشته شده است. کارهای 28 سربازخانه دیگر پلیس پس از پایان روند انتخابات در مناطق شورای خودمختار BTR و Tiwa آغاز می شود. این طرح تحت ابتکار MOITRI دولت ایالتی اجرا شده و توسط Housefed اجرا خواهد شد.

وزیر امور خارجه به مناسبت سخنرانی اظهار داشت که این یک روز تاریخی برای مردم ماجولی است زیرا یک پروژه در سطح استان از منطقه جزیره رودخانه آغاز شده است. سونووال با تأکید بر اهمیت محیط کار مناسب برای پرسنل پلیس ایالت ، گفت که دولت ایالت از طریق طرح MOITRI زیرساخت های پلیس را در ایالت تقویت کرده است و موفقیت های زیادی در زمینه تسهیل و ایجاد امکان برای کارکنان پلیس این کشور به دست آمده است. دولت وی همچنین از عدم صداقت دولت های قبلی ایالت در توسعه زیرساخت های پلیس ابراز تاسف کرد.

وزیر ارشد با تأکید بر موفقیت پلیس آسام در کنترل شورش ، دست و پا زدن به مواد مخدر ، جنایات علیه زنان و غیره ، گفت که تصویر نیروی پلیس در چند سال گذشته بهبود یافته است و پلیس به مردم نزدیک تر شده است ، در آنجا ابتکاراتی مانند MOITRI نیز کمک کرده اند.

سونووال در حین توزیع تشریفاتی کلیدهای وسایل نقلیه به ذینفعان مجولی تحت هدایت Mukhyamantrir Gramya Paribahan Achoni از اداره حمل و نقل ، تلفن های هوشمند را به گائون بورا (دهکده های روستا) توزیع کرد.

لازم به ذکر است ، دایره درآمد فوقانی مجولی بالایی که به تازگی تشکیل شده است ، مساحتی معادل 187.90 کیلومتر مربع را در 8 پنچایات روستای Rongachahi ، Sriram ، Serepai ، Ratanpur Miri ، Ratanpur Gayan ، Jengrai ، Phuloni و Luit Poriya Gaon panchayat گسترش می دهد. علاوه بر این ، چهار طرح برای حفاظت از سیل و فرسایش امروز در مجولی از اداره منابع آب افتتاح شد که در مجموع یک روپیه هزینه دارد. 9.10 کرور

وی همچنین در مورد ایجاد ماژولی به عنوان یک منطقه جداگانه توسط دولت ایالتی فعلی در سال 2016 به عنوان یک ابتکار تاریخی برای تبدیل مجولی صحبت کرد.