در صورت تلاش دولت برای جلوگیری از تجمع PDM در لاهور ، مخالفان به PTI عمران خان نسبت به خشونت هشدار می دهند

لاهور: رعنا صنع الله رهبر لیگ مسلمانان نواز (PML-N) پاکستان روز پنجشنبه به نخست وزیر نخست وزیر عمران خان پاکستان تحریک انصاف (PTI) نسبت به ایجاد موانع در راهپیمایی آینده لاهور توسط اتحاد مخالف جنبش دموکراتیک پاکستان هشدار داد (PDM) ، با بیان اینکه اگر وضعیت خشن شود ، دولت مسئول خواهد بود.

جی نیوز گزارش داد ، صنع الله بیانیه ها را همانطور که با خبرنگاران در پی جلسه PDM صحبت می کرد ، در آن احزاب مخالف ترتیبات تجمع 13 دسامبر را بررسی کردند و استراتژی هایی را برای اعتراض برنامه ریزی شده تدوین کردند.

رهبر PML-N با تکرار اینکه مخالفان فقط خواستار انتخابات آزاد و عادلانه هستند ، گفت که نمایش قدرت بعدی اتحاد در لاهور به عنوان همه پرسی علیه دولت منتخب و دست نشانده عمران خان عمل خواهد کرد.

صنع الله گفت: “13 دسامبر روزی خواهد بود که مردم از سراسر کشور علیه این دولت فاشیست بیرون می آیند.”

PDM اعلام کرده است که اجتماع عمومی را به هر قیمتی در لاهور برگزار می کند و حزب مردم پاکستان (PPP) جلسه ای را در 7 دسامبر در لاهور برگزار می کند تا ترتیبات قبل از راهپیمایی به میزبانی PML-N را نهایی کند ، اخبار جغرافیایی را گزارش داد.

در همین حال ، اطلاعات دبیر PML-N ، ماریوم اورنگ زیب به عمران خان توصیه کرد که “ظرافت” استعفا دهد قبل از اینکه مردم در 13 دسامبر در را به او نشان دهند.

فیصل جاوید خان ، سناتور PTI ، روز پنجشنبه در پاسخ به جلسای آینده گفت که دولت هیچ مانعی برای جلسای PDM ایجاد نمی کند زیرا این تجمع “یک مانع بزرگ به خودی خود” است.

وی با استفاده از حساب کاربری توییتر خود نوشت که همه تجمعات PDM ناگهانی انجام شده و هیچ گونه فشاری بر دولت وارد نشده است.

این امر پس از آن رخ می دهد که پنجمین نمایش قدرت PDM در روز دوشنبه در میان تلاش های ناامیدانه دولت برای ایجاد مانع در آن آغاز شد.

PDM از 16 اکتبر چهار تجمع مشابه در پیشاور ، گوجرانوالا ، کراچی و کویته برگزار کرده است.