دادگاه عالی الله آباد “مالیات بی عاطفه” رپ به جرم “آزار و اذیت” مالیات دهندگان تحت چارچوب GST

بمبئی: دادگاه عالی الله آباد با سختی کار در بخش مالیات غیرمستقیم گفت که اداره مالیات با لغو ثبت نام یک م taxدی را مورد آزار و اذیت قرار داده و 10 هزار روپیه جریمه نقدی پرداخت.

دادگاه عالی همچنین لغو ثبت نام مpدی را به دلیل “عدم ثبت اظهارنامه مالیات کالا و خدمات (GST) به مدت 6 ماه” لغو کرد. دادگاه در حال رسیدگی به دادخواست دادخواست توسط انصاری ساخت و ساز بود.

دادگاه در این مورد اظهار داشت: “این پرونده شیوه بی عاطفه ای را نشان می دهد كه ارزیابی كننده (ساخت و ساز انصاری) توسط پاسخ دهندگان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.”

اداره مالیات غیرمستقیم اعلام کرده است که علت عدم اطلاع از اظهارنامه GST به شرکت ساختمانی اعلام شده است. با این حال ، اداره مالیات بعداً پذیرفت که اظهارنامه ثبت شده و هیچ حقوقی در انتظار نیست.

دادگاه مشاهده كرد: “اعلامیه علت نمایش كاملاً مبهم بود و حتی به اینكه در چه زمینه ای برای پاسخ پیشنهاد شده است ، اشاره نكرد.

“از آنجا که لغو ثبت GST به طور مستقیم بر حق ارزیابی کننده برای تجارت تأثیر می گذارد ، دادگاه عالی الله آباد به درستی مشاهده کرد که مقامات GST می توانند ثبت نام را فقط مطابق با مقررات قانون GST لغو کنند و غیر این. در مواردی که مطابقت با مقررات GST توسط مودیان مالیاتی برقرار شود ، لغو ثبت نام GST باید به طور مقتضی لغو شود ، “Abhishek Jain ، همکار مالیات ، EY.

انصاری ساخت و ساز پس از صدور اعلامیه علت نمایش و لغو ثبت شرکت در GST ، اداره مالیات را به دادگاه کشاند.

دادگاه همچنین از مأمور مالیات خواست 10،000 دلار بپردازد. با توجه به یافته های خاص ثبت شده در بالا مبنی بر آزار و اذیت بی مورد خواهان ، دادخواست کتبی با هزینه روپیه مجاز است. 10،000 / – ظرف مدت 30 روز توسط خواهان شماره پرداخت شود. 2 (افسر مالیات) از حقوق خود ، “دادگاه عالی حکم داد.