خوانندگان پنجابی توضیح می دهند که ویدیوی متهم به قتل Sidhu Moosewala Anmol Bishnoi که در مراسم Karan Aujla، Sharry Mann در ایالات متحده شرکت می کند در فضای مجازی پخش می شود.

خوانندگان پنجابی، کاران اوجلا و شری مان، پس از ویدئویی که ظاهراً آنمول بیشنوی را همراه با اوجلا و مان در یک رویداد در ایالات متحده نشان می دهد، در میان یک جنجال قرار گرفته اند. آنمول برادر کوچکتر گانگستر لارنس بیشنوی و متهم فراری در پرونده قتل سیدو موسووالا خواننده است. با این حال، هم کاران اوجلا و هم شری مان بیانیه‌هایی را در توضیح این موضوع منتشر کرده‌اند.

موسووالا در 29 مه 2022 به ضرب گلوله کشته شد و قاتلان او هنوز فراری هستند. Anmol در یک مراسم عروسی که توسط Karan Aujla و Sharry Mann برگزار شد، دیده شد. ویدیوی ویروسی ظاهراً نشان می‌دهد که کاران اوجلا و شری مان هر دو در حال اجرا هستند و انمول در این رویداد حضور داشته است.

کاران اوجلا در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرد و اظهار داشت: “فکر نمی کردم نیازی به این کار داشته باشم، اما پس از دیدن این همه پست و پیام، فقط می خواهم در مورد یک رویداد در روز یکشنبه در بیکرزفیلد، کالیفرنیا توضیح دهم. خودم به عنوان یک هنرمند و شری مان بای. به عنوان یک هنرمند، ما به عنوان یک هنرمند، نمی‌دانیم چه کسی در برنامه‌های عروسی که برای آن رزرو شده‌ایم، شرکت می‌کنند یا دعوت شده‌اند، به همین دلیل ترجیح می‌دهم اصلاً برنامه‌های عروسی را اجرا نکنم. “

“به من اطلاع داده شد که یک فرد مشکوک در پس‌زمینه ویدیوهای اجرای من و شری بای وجود داشت. تا زمانی که این پست‌ها و پیام‌ها را دیدم نمی‌دانستم چه کسی ممکن است باشد. کاران اوجلا گفت: اجرا و ترک برنامه‌ها، من به تک تک افراد توجه نمی‌کنم چون افراد زیادی در اطراف هستند. همچنین می‌خواهم بگویم دوربین‌ها و تلفن‌های زیادی دائماً ضبط می‌کردند و معمولاً همان جایی هستند که من هستم.

“من هرگز آگاهانه حاضر نمی شوم یا خودم را با چنین چیزی همراهی نمی کنم. لطفاً به عنوان یک درخواست فروتنانه، من را درگیر این چیزها نکنید. به عنوان یک هنرمند، شما در حال حاضر چیزهای زیادی را تجربه می کنید همانطور که همه شما اکنون می دانید، و این اتفاق می افتد. درخواستی فروتنانه داشته باشید تا مسائل را بیشتر پیچیده نکنید. امیدوارم این موضوع را روشن کند.”

شری مان گفت که تیم او همیشه جزئیات رویداد را بررسی نمی کند.

سوالات متداول

Q1. آنمول بیشنوی کیست؟
A1. آنمول بیشنوی برادر کوچکتر گانگستر لارنس بیشنوی و متهم فراری در پرونده قتل سیدو موسووالا خواننده است.

Q2. کاران اوجلا و شری مان چه کسانی هستند؟
A2. Karan Aujla و Sharry Mann خوانندگان پوجابی هستند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.