خرید گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold

با خرید گیفت کارت ریزر گلد می توانید اعتبار فیسبوک خود را شارژ کنین Top-up بالانس فیسبوک با ریزر گلد امکان پذیر میباشد.

گیفت کارت ریزر گلد تنها برای خرید اعتبار بازی هاست . برای مثال جهت خرید استیم والت شما تنها کافیست گیفت کارت استیم تهیه کنید آن هم به هر مقداری که نیاز دارید از ۱ دلار تا ۲۰۰ دلار که در سایت ها موجود باشد شما قادر به خرید و مصرف این کارت ها می باشید.

زمان ارسال هر کد بسته به موجودی وبسایت و کمیاب بودن یا نبودن محصول مورد نظر متغیر می باشد.

خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان

همچنین اگر شما اکانتی در سایت ریکستی داشتید یا کارتتان شارژ و اعتبار داشته باشد، تنها کافی است در صفحه جدید خود آپگرید را بزنید تا تمامی موجودی و اطلاعات شما به نسخه ریزر منتقل شود. گیفت کارت ریزر گلد یک اعتبار مجازی برای گیمرهای سراسر جهان است.

گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold که قبلا با نام ریکستی Rixty شناخته شده بود، به عنوان یک ارز مجازی برای گیمرها مورد استفاده قرار میگیرد.

گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold که قبلا با نام ریکستی Rixty شناخته شده بود، به عنوان یک ارز مجازی برای گیمرها مورد استفاده قرار می گیرد.

Razer Gold (قبلاً با عنوان Rixty Code شناخته میشد) اعتبار مجازی یکپارچهای برای گیمرها در سراسر جهان است. بسیاری از بازیهای ویدیویی دارای یک ارز مجازی مشترک با نام ریزر گلد هستند.

نکات مهم برای شارژ اکانت ریزر گلد چیست ؟ هنگام ثبت نام در وبسایت ریزر گلد پس از وارد کردن اطلاعات شخصی برای ساخت اکانت از شما کشور اکانت نیز سوال خواهد شد و این کشور دقیقا باید با کشور گیفت کارت خریداری شده یکی باشد. جهت شارژ اکانت ریزر گلد مراحل زیر را به طور دقیق انجام داده و به راحتی اکانت خود را شارژ کنید.

تنها کاری که شما برای به دست آوردن آن باید انجام دهید ثبت سفارش این محصول می باشد و پس از آن ، گیفت کارت ریزر گلد را با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان دریافت خواهید کرد.

پرداخت اشتراک یا هزینه بازی ها در ایران بعلت نبود زیرساخت های تجاری و حتی مساله تحریم ها بصورت مستقیم یا با کردیت کارت ویزا کارت یا مسترکارت میسر نمی باشد، با این حال سایت خرید گیفت کارت جهت انجام پرداخت های درون برنامه ای و خرید از استورهای دیجیتال برای رفع نیاز کاربران ایجاد شده است.

اگر بخواهيم تعريف جامع و خلاصه ای از ریکستی داشته باشيم ميتوانيم بگوييم ریکستی کارت یک کارت پیش پرداخت شده است كه قادر به پرداخت درون بازیها بصورت نقد و سکه Coin می باشد. اکنون اگر به سایت ریکستی وارد شوید به صورت خودکار به صفحه ریزر گلد منتقل میشوید. در صورتی که بعد از چند بار استفاده اعتبار گیفت کارت ریزر گلد به اتمام رسید، میتوانید نسبت به خرید مجدد آن اقدام کنید چرا که امکان شارژ اعتبار گیفت کارت ریزرگلد وجود ندارد. در زمانهای گذشته برخی از کاربران در هنگام شارژ اکانت یا افزایش اعتبار با مشکل مواجه میشدند، از این رو شرکت ریزر بر خود واجب دید مشکلات سایت Rixty را حل کند.

به همین دلیل اقدام به خرید این سایت و حل مشکلات آن کرد. بازیهایی که به صورت پرمیوم و رایگان هستند و برای استفاده از اکانت پرمیوم آن باید نسبت به خرید اشتراک این سرویس اقدام کرد. خرید گیفت کارت برای تهیه اشتراک سرویسهای خارجی یا خرید محصول از آنها کاربرد دارد. شما میتوانید در این صفحه از سایت دیکاردو بهترین و مشهورترین گیفت کارتهای سرویسهای آنلاین خارجی را مشاهده کرده و بهترین آنها را برای خود یا دوستانتان خریداری کنید. کد گیفت کارت خریداری شده را در بخش مربوطه وارد کنید.

این گیفت کارت در واقع کد شارژ حساب کاربری شماست، با خرید گیفت کارت ریزر گلد می توانید حساب کاربری خود را به میزان گیفت کارت خریداری شده شارژ کنید. به این صورت که شما با شارژ اکانت خود می توانید از فروشگاه های منتخف به صورت مستقیم سی دی کی و یا گیفت کارت تهیه کنید. با خرید گیفت کارت ریزر گلد میتوانید حساب بازی ریوت را شارژ کنید و ریوت پوینتهای زیادی دریافت کنید. با خرید گیفت کارت ریزر گلد دیکاردو (dicardo giftcard) به راحتی میتوانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و به انواع بازیهای معروف و مهیج دنیا دست یابید.

روی Personal info کلیک کنید و در قسمت Location می توانید کشور اکانت خود را تغییر دهید.

بدین ترتیب به راحتی می توانید اکانت ریزر گلد خود را شارژ نمایید و از بازی های مجموعه ریزر گلد لذت ببرید. چطور کشور اکانت ریزر گلد خود را مشاهده کنیم ؟ حال شما میتوانید بنابر نیاز و درخواست خود، یکی از کارتها را با موجودی ذکر شده تهیه نمایید. “گیفت کارت ریزر گلد” آمریکا براساس مقدار موجودی و شارژ خود به چند دسته و نوع مختلف تقسیم میشود.

وارد سایت ریزر گلد شده و در اکانت خود لاگین کنید. روی آواتار پروفایل خود که در گوشه سمت راست صفحه وبسایت ریزر گلد مشاهده می کنید کلیک نموده و سپس روی دکمه RELOAD کلیک کنید. همچنین تمامی مبالغ ذکر شده امکان شارژ شدن مجدد را نیز دارند، تنها کافی است شما گیفت کارت ریزر گلد آمریکا را تهیه کرده باشید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ریزر گلد را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت کارت ریزر گلد 1 دلاری آمریکا چیست؟ چرا که اکثرا در کشور اکانت های Raze Gold خود را بر روی آمریکا میسازند و از آن استفاده میکنند.

البته توجه داشته باشید که این گیفت کارت دارای ریجن اروپا، آمریکا و انگلیس است و در زمان خرید این کارت هدیه و ردیم کردن آن حتما باید به ریجن گیفت کارت توجه کرده و آی پی کشور خود را متناسب با ریجن انتخابی در نظر بگیرید. در این پارت به بررسی سوالات مشترک و مشابه کاربران وبسایت خواهیم پرداخت تمامی موارد را با دقت مطالعه بفرمایید ممکن است سوال شما نیز باشد.