خرید و قیمت گوشی موبایل آیفون اپل (فروش ویژه) – مقداد آی تی

به گزارش فرارو؛ آیفون ۱۳ پرو مکس هم افزایش یک میلیون تومانی را به ثبت رساند و برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایت این مدل باید حدود ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بپردازید. دیگر مدل جدید اپل یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس با همین میزان حافظه داخلی تقریبا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود و نسبت به دیروز رشد یک میلیون تومانی را در فروشگاههای آنلاین به ثبت رسانده است. A۲۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) نیز با رشد ۲۰۰ هزار تومانی امروز فروخته میشود و برای خرید آن حدود پنج میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باید بپردازید. همزمان با رشد قیمت دلار انتظار میرود شاهد گرانیها در بازار موبایل به خصوص گوشیهای اپل باشیم اما همین امروز آیفون ۱۳ پرو مکس یک و نیم میلیون تومان نسبت به روز قبل ارزان شده و نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن ۴۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته میشود.

یا در بین محصولات پرفروش سامسونگ، گلکسی A۲۲ تقریبا پنج میلیون و ۷۷۰ هزار تومان فروخته میشود و ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. در حال حاضر همین اتفاق افتاده است و بسیاری از محصولات تقلبی اپل به عنوان محصولات اورجینال فروخته می شود. علاقهمندان به آیفون در حال حاضر پیگیر این هستند که قابلیتهای جدید ایفون ۱۳ چیست؟ OIS یا سنسور شیفت، فناوری فوق العاده ای است که برای اولین بار در iPhone 12 Pro Max معرفی شد و در هیچ گوشی هوشمندی یافت نمی شود.

آیا قیمت آیفون ۱۳ مشابه سایر نسخههای پیشین در زمان رونمایی است؟ در زمان خرید آیفون ۱۳ مخصوصا خرید آیفون ۱۳ پرو مکس به ظرفیت حافظه داخلی آن توجه کنید. دوربین آیفونِ جدید یکی از مهمترین قابلیتهای آن است. مهمترین مزیت این گوشی، صفحه نمایش OLED ۵/۶ اینچی آن است که کل قسمت جلویی گوشی را پر میکند. شرکت اپل با همکاری گوگل یک واسط برنامهنویسی به اسم COVID-19 Exposure Notifications را طراحی کرده که به توسعهدهندگان نرمافزارهای این امکان را میدهد تا نرمافزارهایی جهت تشخیص و ردیابی بیماران کرونایی طراحی کنند.

گذاشتن دو دوربین پشتی برای اپل سود بسیاری داشت، چون برخی دوست داشتند قیمت گوشی اپل دو دوربین را بدانند که در طراحی جدید از آن استفاده شده بود اما اپل بسیار زود گوشی آیفون 11 پرو خود را با دوربین 3 گانه معرفی گوشی آیفون طرح اصلی معایب کرد. قیمت ایفون ۱۳ پرو در بازار جهانی از 1150 یورو شروع میشود که قیمتی گزاف است و شاید با توجه به کیفیت و سابقه اپل، قیمت آیفون ۱۳ پرو قابل پیش بینی بود.