خرید اپل آیدی با اطلاعات ایمیل و شماره موبایل خودتان

خرید اپل آیدی با ایمیل و شماره خودتان

اگر از دستگاه ها و خدمات اپل استفاده میکنید یا قصد استفاده دارید باید این حساب کاربری را نزد اپل داشته باشید. برای ساخت اپل ایدی اموزش های بسیاری در سطح وب فارسی و لاتین هست که می توانید از ان ها استفاده کنید و یا اگر زمان یا امکانات لازم را ندارید می توانید اپل ایدی را به صورت آماده خرید کنید. همچین با توجه به اینکه اعتماد به خرید اپل آیدی های کارتی کمتر از گذشته شده است و رشد خرید های انلاین اکثر کاربران دستگاه های اپل مایل به خرید اپل ایدی آنلاین و اینترنتی هستند . تمامی این تلاش‌ها تنها به یک دلیل بوده و آن‌هم ساخت لبخندی از رضایت بر لبان شما است که خوشبختانه تا به امروز تحقق یافته است. تمامی دستگاه هایی که مبتنی بر سیستم عامل iOS یا مک هستند نیازمند خرید اپل آیدی می باشند.

با این حال چندین راه برای خرید اپل ایدی وجود دارد. در شبکه های اجتماعی و اینترنت افرادی بسیاری هستند که اپل آیدی برای گوشی های موبایل آیفون را ارایه میدهند. 

پس از گذشت 10 الی 20 دقیقه قادر به خرید اپل ایدی خواهید بود، اما این ضمانت را به شما خواهیم داد اگر اپل آیدی دریافت نکردید در همان لحظه هزینه به شما عودت داده می‌شود. اپل آیدی فا یک روز پس از خرید اپل آیدی آمریکا مهلت تست اپل آیدی را به شما می‌دهد و در صورت وجود هر نوع مشکل اپل آیدی خرید شده را تعویض می‌کند و یا هزینه را مرجوع می‌کند. درصورت داشتن هرگونه سوال به صفحه پرسش های متداول مراجعه کنید و یا برای پشتیبانی رایگان با ما تماس حاصل فرمایید. در این قسمت باید سوال های امنیتی خود را انتخاب نموده و به آن ها پاسخ دهید .

فروشگاه اپل آیدی فا، سایتی است که محصولات و خدمات اپل آیدی را به کاربران ارائه می‌دهد. محصولاتی همچون  ما برای شما بدون دغدغه اپل آیدی رو با ایمیل و شماره تلفن خودتون می سازیم که دیگر نیاز به اپل آیدی های کارتی و غیر معتبر نداشته باشید.

نکته دیگری که می توان برای افزایش سطح امنیت اپل آیدی، رعایت کرد، استفاده از پسورد های قوی است که ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، عدد و یا کاراکتر هایی مثل ! متخصصین ما بعد کمتر از ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش اپل آیدی شما را ایجاد و از طریق تلگرام و پیامک برای شما ارسال میکنند. در بخش دوم ایمیلی که به آن دسترسی داشته باشید وارد کرده و یک رمز عبور مطمئن برای آن انتخاب کنید. کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات و نقد های شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است.

می‌توانید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های جذابی را از اپ استور App store دانلود یا خریداری کنید. فیس تایم face time به عنوان یک برنامه محبوب برای تماس صوتی و تصویری با استفاده از اینترنت در گوشی‌های اپل apple iphone، آی‌پد ipad ، مک mac os  و آی‌پاد ipod  شناخته می‌شود. برای استفاده از قابلیت‌های این برنامه نیز شما به خرید اپل آیدی نیاز دارید.

 

با این حال، اگر Apple ID موجود شما آدرس معتبر داشته باشد، می‌توانید آن را به یک آدرس شخص ثالث تغییر دهید. هنگام پیش آمدن یک سؤال و یا رفع ابهام در خصوص پسورد اپل آیدی، می‌توانید از صفحات تغییر پسورد اپل آیدی و تغییر سؤالات امنیتی استفاده کنید. حالا که متوجه شدید اپل آیدی چیست، حتماً کنجکاو هستید که بدانید این حساب ویژه چه کاربردی برای شما دارد. خدمات اپل آیدی و قیمت اپل آیدی دو مولفه ای هست که در اینجا به آن می پردازیم.اگرچه در قسمت بالا به طور خلاصه به کاربردهای Apple ID پرداختیم، اما به عنوان یک کاربر اپل حتماً باید با چیزی بیش از آنچه گفته شد آشنا باشید تا بتوانید از تمام مزیت‌های این سیستم حساب اختصاصی استفاده کنید.

کاربران دستگاه های اپل مثل آیپد، مک بوک و غیره همگی به یک اپل آیدی نیاز دارند. ساخت اپل ایدی اهمیت زیادی دارد، زیرا برای استفاده از دستگاه های اپل و دریافت بروزرسانی ها حتما باید از یک شناسه اپل استفاده کنید. اپل با اکانت Apple id شما در واقع از هویت شما مطمئن شده و اطلاعات کاربری شما و زیر مجموعه آن را روی دستگاه هایی که دارید اجرا می کند. همچنین برای استفاده از اپ استور appstore ، آیتوز  itunes ، فیس تایم face time و غیره نیز به اپل آیدی apple id نیاز دارید.

 

 

بله، شما می توانید بعد از خرید اپل ایدی را برای چندین دستگاه خود به صورت همزمان با رعایت نکات امنیتی استفاده کنید. توجه داشته باشید دفتر تلفن شما و تصاویر و بعضی از تنظیمات در تمام دستگاه ها در دسترس میشود. حتما نکات زیر را برای استفاده از اپل آیدی رعایت کنید اپل ایدی شما از مهم ترین بخش های گوشی اپل است.

درصورتی که اپل ایدی تونو از اپل آیدی فا بگیرید هیچ محدودیتی در هیچ زمینه ای نخواهید داشت. بله اپل ایدی شما ایمن خواهد بود و می توانید بدون هیچ ترسی، اطلاعات شخصی خود را درون آن ذخیره و بارگزاری کنید. اپل ایدی که خریداری کرده اید در سریع ترین زمان ممکن ساخته و برای شما از طریق اس ام اس و ایمیل معتبر ارسال خواهد شد. ما شناسه اپل را با رعایت تمامی نکات امنیتی برایتان درست می‌کنیم و تمامی راهنمایی‌های لازم برای حفظ شناسه را نیز به شما ارائه می‌کنیم. اگر سؤالات بیشتری در این زمینه دارید نیز تنها کافی است با بخش پشتیبانی اپل آیدی فا تماس بگیرید و از توصیه‌های تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

اولین سینک بازی که گوگل پلی و در گوشی های اپل اپل آیدی نام دارد. بعد از تایید شماره موبایلتان، اطلاعات فردی خود را کامل نموده و با وارد کردن شماره شبا و شماره حسابتان ثبت نام خود را تکمیل نمایید. بر روی دکمه نارنجی ثبت نام و ساخت درگاه در بالای صفحه، کلیک کنید. پس از وارد کردن شماره موبایل با شما تماس گرفته شده و کد تایید به صورت صوتی برای شما خوانده می شود.

فروش موبایل که بر روی اپل آیدی سیو باشد امکان پذیر نمیباشد. نکته دوم و بسیار مهم در بازی موبایل آیفون و اپل ایدی آن که از سیسنم ios این است که از فروشگاهی معتبرخرید اپل آیدی برای اکانت خودتون اقدام کنید. شماره دائمی همانند سیم کارت واقعی بوده و تشخیص مجازی بودن شماره و ایجاد محدودیت از سمت برخی نرم افزارها و سرویس‌ها صفر و یا نزدیک به صفر است.. شماره مجازی دائمی برای اپل ایدی که میخرید هم  در حال حاضر تنها از کشور آمریکا ارائه می‌شود، این سرویس هیچگونه از محدودیت‌های شماره‌های عادی و اجاره‌ای را نداشته و می‌توانید از این شماره برای فعالسازی اغلب سایت ها و سرویس‌ها استفاده کنید. روش بعدی استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص ساخت شماره مجازی است. در این زمینه حتی می‌توانید از سرویس امن و رایگان Google Voice نیز استفاده کنید.

اپل آیدی یک سری موارد مهم دارد که باید رعایت کنید و در نظر داشته باشید که درست این اطلاعات را وارد کنید. برای ساخت اپل آیدی با گوشی، شما به یک ایمیل معتبر و یک شماره موبایل نیاز دارید. به طور کلی از سه طریق می‌توانید اپل آیدی رایگان بسازید، از طریق 1- سایت 2- آیتونز 3- گوشی . نکته دیگری که باید در مورد آن آگاهی داشته باشید اینست که اپل ایدی هیچ نیازی به ویزا، مستر کارت، گیفت کارت و… ندارید. مواظب برخی از افراد سودجو باشید، ممکن است تحت این عناوین بخواهند هزینه اضافی از شما بگیرند و اپل آیدی را به شما بفروشند، پس به هیچ وجه قبول نکنید. شاید در روند ساخت اپل آیدی با اپل آیدی کارتی هم مواجه شده باشید، برای اینکه بدانید آیا اپل آیدی کارتی معتبر است یا نه و آیا خرید آن کار عاقلانه‌ای هست مقاله اپل آیدی کارتی چیست ؟ مشکلات استفاده از آن را بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت مشخصات کامل بعد از خرید اپل ایدی به تلگرام شماره زیر در ارتباط باشید. تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. بعد از دریافت اطلاعات،حتما سوالات امنیتی و پسورد را تعویض نمایید،در غیر این صورت ،مسولیت هر گونه مشکل با شما خواهد بود. برای این منظور می توانید اپل ایدی وریفای شده امریکا را به صورت آماده خریداری کنید. شرکت اپل برای کاربران خود امکانات و خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که می‌توانند به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌هایی از این خدمات استفاده کنند.

در برخی مواقع، حتی ممکن است فروشنده یا سازندۀ اپل آیدی نامعتبر، امکان دسترسی به اطلاعات شخصی شما نیز داشته باشد. برای استفاده از دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد، آیپاد و مک بوک داشتن یک اپل آیدی معتبر apple id بسیار الزامی است . ریجن اپل آیدی هایی که در این فروشگاه ها ارائه میشود «آمریکا» میباشد و پشتیبانی فراسیب وظیفه ای بابت تغییر ریجن اپل آیدی به سایر کشور ها ندارد. خریدار میتواند با آموزش تغییر ریجن اپل آیدی اقدام به این مورد کند. این اپلیکیشن رایگان بوده و استفاده از آن، ساده و سرگرم‌کننده است.

 

 

شما مالک مادی و معنوی اپل آیدی خریداری شده هستید به همین منظور در حفظ اطلاعات و امنیت آن کوشا باشید. اپل آیدی های آماده ، وریفای شده هستند و پس از خرید اپل ایدی شما می توانید از آن استفاده نمایید. وقتی شما یک گوشی آیفون گران قیمت و لوکس دارید برای محافظت و استفاده از آن نیاز به یک اپل ایدی اورجینال دارید . کلیه خریداران موظف هستند اطلاعات Apple ID از جمله ایمیل ، کلمه عبور و سوالات امنیتی را تغییر دهند .

اکثر مشتریان از ما می پرسند که کدام اپل ایدی برای خرید معتبرتر است و از کجا می توانیم اپل ایدی معتبر خریداری کنیم. اپل ایدی apple id – فقط یک نوع است و هیچ تفاوتی درانواع اکانت ها نیست . خرید اپل ایدی بصورت خودکار انجام می شود و بلافاصله پس از خرید کد اپل آیدی نمایش داده می شود و در تاریخچه سفارشات شما قابل نمایش است . با نصب اپلیکیشن اپل آیدی در کمتر از 1 دقیقه به سایت و پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید. 

 

با داشتن شناسه اپل به‌ آسانی می‌توانید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های جذاب را روی دستگاه‌های اپل خود دانلود کنید و از دنیای بزرگ خدمات اپل لذت ببرید. در واقع بدون داشتن شناسه اپل، استفاده بهینه از دستگاه‌های اپل ناممکن است. برای استفاده از آیفون یا آیپد خود حتی لپ تاپ laptop  مک  mac os بی شک نیاز به خرید اپل ایدی خواهید داشت چرا که برای استفاده از چندین سرویس اپل نیاز به داشتن اپل آیدی و وارد کردن آن در دستگاه دارد. همچین با توجه به اینکه اعتماد به خرید اپل ایدی های کارتی کمتر از گذشته شده است و رشد خرید های انلاین اکثر کاربران دستگاه های اپل مایل به خرید اپل ایدی آنلاین و اینترنتی هستند . تضمین مادام العمر عدم لاک شدن اپل آی دی (به واسطه تغییر اطلاعات) که در صورت تهیه Apple ID های کارتی از فروشگاه های نامعتبر با قیمت های نازل ریسک بالایی دارد و می تواند حتی میلیون ها تومان هزینه در آینده برای شما در پی داشته باشد. همان طور در توضیحات مربوط به اپل ایدی گفتیم، اپل ایدی شناسه ای است که تمامی سوابق خرید شما از اپ استور و آیتونز را در خود ذخیره می کند.

 

www.appleidfa.com