خبر مرگ صاحب mdh: مالک MDH ، Mahashay Dharampal Gulati در 98 سالگی درگذشت

‘Mahashay’ Dharampal Gulati ، مالک MDH ، امروز در سن 98 سالگی درگذشت.

براساس گزارش ها ، وی طی چند هفته گذشته تحت معالجه در بیمارستان چانان دیوی بود و صبح روز پنجشنبه دچار ایست قلبی شد.

گلاتی ، که او را داداجی نیز می گفتند ، ترک تحصیل در کلاس پنجم بود. وی به دلیل تلاش روزمره کارخانه ها ، بازارها و فروشندگان از جمله روزهای یکشنبه به سختی کار می کرد تا اینکه راضی بود همه چیز مرتب باشد.

این شرکت توسط پدر چینی لال ، مرحوم گلاتی به عنوان یک مغازه کوچک در سیالکوت ، پاکستان در سال 1919 آغاز به کار کرد. پس از تجزیه کشور ، گلاتی به یک مغازه در کارول باغ در دهلی نقل مکان کرد و 15 کارخانه تأمین 1000 نمایندگی در هند افتتاح کرد. اکنون یک امپراتوری تجاری 1500 کروری گسترده است که شرکت ماسالا ، تعدادی از مدارس و یک بیمارستان را اداره می کند.

MDH دارای چندین دفتر خارج از کشور از جمله در دبی و لندن است. این شرکت محصولات خود را به بیش از 100 کشور صادر می کند. پسر گلاتی اکنون عملیات کلی را مدیریت می کند و شش دختر منطقه توزیع را به طور دقیق اداره می کنند.

این ترک تحصیل 95 ساله دارای حقوق خانه بیش از 25 کرور است

چقدر او را می شناسید؟

اگر یک تماشاچی عادی تلویزیون یا یک خریدار مواد غذایی هستید ، حتماً با چهره این پیرمرد سرحال در تبلیغات و بسته های ماسالا آشنا هستید. اما آنچه ممکن است برای شما آشنایی نداشته باشد این واقعیت است که این شخص با حقوق 25 کرور روپیه پردرآمدترین مدیر عامل در بخش FMCG است.

کاری که گلاتی با پولش انجام می دهد

کارآفرینی که شرکت ماسالا را به همراه حدود 20 مدرسه و بیمارستان اداره می کند ، گفت: تقریباً 90 درصد حقوق او به خیرات در حد ظرفیت شخصی او اختصاص می یابد.