خبر زنده تصادف قطار اودیشا: تعداد کشته شدگان حادثه وحشتناک قطار در بالاسوره اودیشا به 233 نفر افزایش یافت و اکنون 900 مجروح شده اند.

اخبار حوادث قطار اودیشا زنده: پرادیپ ینا، دبیر ارشد اودیشا، روز شنبه تایید کرد که تعداد قربانیان حادثه قطار در بالاسوره به شدت افزایش یافته و به 233 نفر رسیده است و تعداد مسافران مجروح هم اکنون به 900 نفر رسیده است.

دبیر کل با تایید افزایش شدید تعداد کشته شدگان گفت: “طبق آخرین گزارش کمیسیون امداد گمانه زنی، اودیشا، تلفات خروج از ریل بالاسوره به 207 نفر رسیده است در حالی که تعداد مسافران مجروح هم اکنون به 900 نفر رسیده است.” ینا گفت.

به گفته این مقام‌ها 3 نیروی NDRF، 4 ODRAF و 22 نیروی آتش نشانی برای عملیات امداد و نجات در محل حادثه مستقر شده‌اند.

پیش از این، ناوین پاتنیک، وزیر ارشد، روز جمعه وضعیت را بررسی کرد و عملیات نجات در اتاق کنترل، SRC، بوبانشوار را بررسی کرد.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

تصادف قطار اودیشا: تصاویر صبحگاهی را تماشا کنید

تراژدی قطار: دولت اودیشا یک روز عزای عمومی اعلام کرد

دولت اودیشا روز شنبه در پی خروج وحشتناک قطار از ریل در بالاسوره که جان بیش از 200 مسافر و مجروح شدن 900 نفر دیگر را در شامگاه جمعه گرفت، روز شنبه اعلام کرد. وی گفت که هیچ جشن ایالتی در آن روز برگزار نخواهد شد. این اعلامیه از طریق انتشار رسمی وزارت ارتباطات و روابط عمومی ایالتی اعلام شد. آشوینی وایشناو، وزیر راه آهن روز شنبه گفت که دستور داده است تا در سطح بالا تحقیقاتی در مورد خروج از ریل در جمعه شب انجام شود.

پخش پرچم گوا-مومبای ونده بهارات لغو شد

مسئول راه‌آهن کونکان پس از تصادف وحشتناک قطار در بالاسوره اودیشا لغو عملکرد قطار سریع‌السیر گوا-مومبای ونده بهارات لغو شد.

تصادف قطار بالاسوره

برخی از مسافران مجروح در کالج و بیمارستان پزشکی فاکیر موهان در بالاسوره، اودیشا بستری شدند.

وزارت خارجه آمریکا حادثه قطار را تسلیت گفت

دفتر امور آسیای جنوبی و مرکزی (SCA) وزارت امور خارجه آمریکا حادثه قطار در بالاسوره اودیشا را تسلیت گفت.