جو بایدن هنگام بازی با سگ خود مچ پا را می پیچد

واشنگتن: مقامات روز یکشنبه گفت که جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، هنگام بازی با سگ خود دچار پیچ خوردگی در ناحیه پای راست شده است.

دکتر کوین اوکانر گفت: “اشعه ایکس اولیه به شما اطمینان می دهد که هیچ شکستگی واضحی وجود ندارد و وی یک CT اضافی برای تصویربرداری دقیق تر دریافت می کند.”

بایدن روز شنبه هنگام بازی با سگش سرگرد لغزید ، مچ پا را پیچاند. رئیس جمهور منتخب توسط “متخصص احتیاط” توسط ارتوپدی مورد بررسی قرار گرفت.

به منظور جلوگیری از بهم خوردن قرارهای منظم برنامه ریزی شده در روز دوشنبه ، مقدماتی برای رئیس جمهور منتخب بایدن برای گرفتن عکس رادیوگرافی و سپس CT اضافی بعد از ظهر یکشنبه انجام شد ، با تأخیرهای پیش بینی شده هنگام باز کردن دفاتر بسته و فرصت دادن به کارکنان برای تنظیم ، سخنگوی بایدن گفت.

بایدن در تاریخ 20 ژانویه آینده به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد خواهد کرد.

وی در سن 78 سالگی پیرترین فردی خواهد بود که به عنوان رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد می کند.

آخرین پرونده بهداشتی بایدن در دسامبر سال 2019 توسط دکتر اوکانر ، استادیار پزشکی در دانشگاه جورج واشنگتن منتشر شد.

پزشک گفت: “بایدن” سالم ، با نشاط “و” مناسب “برای ریاست جمهوری است. بایدن از دخانیات استفاده نمی کند و الکل نمی نوشد و پنج روز در هفته ورزش می کند. در این گزارش آمده است که وی از داروهای رقیق کننده خون و دارو برای ریفلاکس اسید ، کلسترول و آلرژی های فصلی استفاده می کند.

“بایدن در جوانی زمان زیادی را زیر آفتاب گذراند. وی چندین مورد سرطانی موضعی و غیر ملانومای پوستی را با جراحی Mohs برداشته است. این ضایعات کاملاً خارج شده و با حاشیه های مشخصی روبرو شدند. وی همچنان تحت نظارت دقیق پوستی قرار می گیرد. ”

بایدن ها Major را در سال 2018 پذیرفتند و اولین سگ خود را به نام Champ پس از انتخابات 2008 به دست آوردند.