جو بایدن: میخامو بگیر! جو بایدن روزهای خوب گذشته رسانه ها را برمی گرداند

توسط بن اسمیت

یک بعدازظهر در بهار سال 2009 ، Jon Meacham جلوی قفسه کتاب چوبی باری که در دفتر کارش بود نشسته و با من درباره کار نوشتن برای نیوزویک صحبت کرد.

من تا آن زمان از آینده چاپ مطمئن نبودم ، اما میخام ، مدیر مسئول مجله ، به من گفت كه اساتید شركت وی برنامه ای دارند: نیوزویك خود را از شر مشتركان موجود در میانه رو خلاص می كند و باقیمانده را شارژ می كند موارد بیشتر برای یک محصول با ابرو. این طرح برای من چندان منطقی نبود و بدیهی است که مثر نبود. سال بعد ، میخام ، زمانی به عنوان “مسن ترین روزنامه نگار 34 ساله در جهان” توصیف شد (این ستایش در دنیای هفته نامه های خبری بود) – برای نوشتن و تدریس در Vanderbilt ترک شد.

بنابراین کافی است بگویم که اگر اوایل سال جاری از من س whoال می کردید که سیاسی ترین نویسنده آمریکایی سال 2020 چه کسی خواهد بود ، من Jon Meacham را انتخاب نمی کردم.

اما جو بایدن این کار را کرد. معاون سابق رئیس جمهور علی رغم شک و تردید خسته کننده خبرنگاران و تحقیر هیئت تحریریه ، به مقام ریاست جمهوری دست یافت. و میخام ، مورخ برنده پولیتزر که کتابهایش شخصیت هایی مانند رئیس جمهور جورج دبلیو دبلیو بوش و نماینده جان لوئیس را شیرین کرده است ، چهره رسانه ای است که او به او نزدیک است و یک منبع گاه به گاه مشاوره تاریخی است که به بزرگترین سخنرانی های خود کمک می کند. (این افشاگری برای Meacham یک شغل رسمی مشارکت کننده MSNBC بود که در ماه جاری در نیویورک تایمز گزارش شد.) چرخش شگفت آور میخام در مرکز سیاست های آمریکا بازتاب روابط بایدن با رسانه های خبری است ، یک تفاوت بسیار متفاوت با سلف او ، و اشاره ای به آینده.

“آیا تبدیل دونالد ترامپ به ریاست جمهوری به یک نمایش واقعیت دائمی است؟ یا آیا رئیس جمهور بایدن می تواند با ثبات و حتی عزت در میان فضای رسانه ای حاکم باشد که به هرج و مرج بر سر راه حل مشکلات اهمیت می دهد؟ میکام ، که درخواست من برای مصاحبه کامل را رد کرد ، در نامه ای که با قلم آبنما نوشت و پسری سوار به خانه من تحویل داد ، خواست. (نه ، این یک ایمیل بود ، اما شما این ایده را دریافت کردید.) او نوشت که فکر می کند “بایدن با تمرکز بر واقعیت های لحظه ای و ساختن چیزهایی درباره مردم ، نه درباره خودش ، فرصت خوبی برای این کار دارد. ”

جو بایدن آنقدر وجود داشته است ، آنقدر طولانی که ممکن است بسیاری از مردم تصور کنند که وی رابطه ای گرم و گرم با سپاه مطبوعات واشنگتن دارد ، نوع صمیمیت اتاق پشتی که در “بال غرب” و “خانه کارتها” به تصویر کشیده شده است. اما بایدن با دونالد ترامپ یک چیز مشترک دارد: او بیشتر حرفه خود را به عنوان یک فرد خارجی با دنیای اجتماعی واشنگتن سپری کرد ، و صورتش را به شیشه فشار داد. بچه های خونسرد ، از جمله باراک اوباما ، رئیس جمهور ، گاهی اوقات او را به دلیل جدی بودن گلدان ذرت پشت سرش مسخره می کردند.

وسواس ترامپ با رسانه ها به شکل شکایت های مداوم ، ممانعت از انتشار اخبار و درز اخبار بود ، سبکی که بایدن پیشنهاد می کند او فقط شرم آور است. بایدن با رویكرد كوشاتر و كوشاترانه ای به دنبال تأیید آنها بود. به عنوان مثال به عنوان معاون رئیس جمهور ، وی به ویژه نسبت به خردمندان واشنگتن ، به ویژه ستون نویس های سیاست خارجی ، دیوید ایگناتیوس از روزنامه واشنگتن پست و توماس ال فریدمن از روزنامه تایمز ، توجه داشت. بایدن پس از بازگشت از سفر به چین یا هند ، چیزی بیش از یک گفتگوی گسترده و پرشور درباره امور جهان را دوست نداشت.

به نظر می رسد آنچه باید ترامپ برای صنعت اخباری که اخیراً در حال مرگ است ، بایدن برای ستون روزنامه گرد و غبار گذشته انجام دهد. چه وقت جورج ویل بودن است!

اما از خبرنگاران شاغل در کاخ سفید چه خبر؟ بیشتر نویسندگان این گروه نسل های کوچکتر از بایدن 78 ساله هستند. شاید آنها همه کتابهای میخام را نخوانده باشند. و به نظر می رسد رئیس جمهور منتخب از مبارزات انتخاباتی خود آموخته است كه می تواند بیشتر رسانه های خبری را نادیده بگیرد و به سخره گیری در توییتر بپردازد.

وی همچنین از این مزیت برخوردار است که ترامپ چنان جنجالهای رسوائی و گافهای ریاست جمهوری را بالا برده است که حتی ممکن است شلترین صحبتهای وی یا مشکوکترین استخدام وی رسوائی نکند. اما ترامپ همه ما را به شفافیت فوق العاده ، غیر سهوی ، فوق العاده عادت داده است. او به ندرت در مقابل پاسخ دادن به س questionsالات به موقع فریاد زده مقاومت می کرد و کاخ سفید پرتلاش وی به خبرنگاران و مخاطبان آنها تصویر پرتوی ایکس از حکومتی را که از ریل در حال فرار بود ارائه داد. در همین حال ، اینترنت سر و صدا و حتی قطبی تر از زمانی است که بایدن و اوباما چهار سال پیش دفتر خود را ترک کردند.

تامی ویتور ، یکی از دستیاران سابق اوباما ، اخیراً به بایدن توصیه کرد که تمرکز خود را روی رفتن مستقیم به شبکه های اجتماعی بگذارد و از نزدیک با رسانه های آنلاین گرایش چپ کار کند. وی نوشت: “به آنها اسكوپ و دسترسی بدهید” ، و مخاطبان آنها را رشد دهید و در شیوه پرورش تیم های ترامپ پارچه های حاشیه مانند Newsmax و OAN تأثیر بگذارید ، “اشاره به اخبار One America.

به نظر نمی رسد مانند کتاب بازی بایدن باشد. در حقیقت ، وقتی به شایلاگ موری ، مشاور ارشد پیشین بایدن گفتم که من درمورد بایدن و رسانه ها می نویسم ، او دلیل آن را پرسید. او همیشه این کتاب را دوست داشت ، از طریق کارمندان کار می کرد ، تقریباً مانند دیگران برای خبرنگاران. وی در مورد این ستون گفت: “منظورم این است که مهم است … اما خسته کننده است.”

همیشه خسته کننده نبود. تنها مکان برای شروع یک پروفایل افسانه ای سن سال 1974 است. بایدن در واشنگتن توسط كیتی كلی ، زندگینامه نویس مشهور آینده ، “مرگ و پسر كاملاً آمریكایی” ، كه هر بار كه برای سطح باز بودن در توییتر ارسال می شود ، ویروسی می شود و هنوز هم در سال 2020 تكان دهنده است. او از شیفتگی دیگران نسبت به او آگاه است ، یک سناتور 31 ساله خوش تیپ که همسرش تازه فوت کرده بود و در حال بزرگ شدن دو پسر به عنوان یک پدر ناگهانی تنها است. او به طرز حیرت انگیزی در مورد چگونگی لباس پوشیدن ، در مورد هر جنبه از روابط خود با همسر فقیدش ، در مورد زنی که با او قرار می گذارد باز است – خبرنگار کاپیتول هیل از تلگرام فورت ورث استار ، فرانسی بارنارد. “چرا کسی مثل فرانسی باید با پسری مثل من که هنوز عاشق همسرش است ازدواج کند؟” او از كلی می پرسد. (بارنارد سال گذشته در 73 سالگی درگذشت. درگذشت او از روزنامه نگاری ، دادخواست تبعیض جنسیتی و چهار ازدواج ، یكی با باب وودوارد یادداشت كرد).

همه چیز در سال 1974 کمی زیاد بود ، و بعدا بایدن گفت که برای گفتن همه احساس می کند مانند یک “مکنده” است. او هرگز بار دیگر در مورد زندگی شخصی خود با خبرنگاری کاملاً مشابه این حرف ها روبرو نشد ، اگرچه وی در زمان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1988 به یک ریچارد بن کرامر اجازه داد تا در عمق دنیای سیاسی خود قرار بگیرد. و کرامر مونولوگ پر سر و صدا ، پرتلاطم داخلی بایدن ، وفاداری خانوادگی وی ، تخفیف اسپاگتی و معاملات کم خرید و فروش املاک و مستغلات را که هرگز او را ثروتمند نکردند ، به خاطره انگیزترین فصل های “What It Takes” کلاسیک 1992 تبدیل کرد. در آنجا ، بایدن “یک اسب نر وحشی بود که هرگز افسار را احساس نکرده بود” ، با هدیه ای برای “اتصال” اما عدم تمرکز دیوانه کننده.

بسیاری از سیاستمداران با این نوع تصویر زخمی می شوند. اما به نظر نمی رسد بایدن کینه داشته باشد. وی در سالهای اخیر به اندازه سایر روزنامه نگاران به مورین داود ، نویسنده روزنامه تایمز وقت اختصاص داده است – حتی اگر وی دزدی ادبی را که به سرکوب آن کارزار 1988 کمک کرد ، آشکار کرد. و او پرتره کرامر را جذب خود کرد و حتی به نظر می رسید اجازه می دهد تا تصویر عمومی او را شکل دهد.

“پس مردم اینگونه مرا می بینند؟” کرامر در مصاحبه ای در سال 2010 درباره چگونگی تعجب بایدن از او یادآوری کرد. وقتی کرامر در سال 2013 درگذشت ، بایدن اظهار داشت که “هم مشاهدات و هم انتقادها آنقدر تند و بصیر است که چیز جدید و معناداری درباره خود یاد می گیرید”.

بایدن در طول دهه های حضور خود در واشنگتن به عنوان کسی که در مورد نامزدهای قضایی یا برنامه تقسیم عراق به سه قسمت صحبت می کند ، شهرت پیدا کرد ، اما نه کسی که این کار را انجام دهد ، لنزسی گراهام و جان مک کین ، سرمایه گذاری عمیق تری انجام می دهند در روابط با روزنامه نگاران واشنگتن. او ، یعنی یک سخنران است ، نه یک دانش آموز.

در طول سالهای اوباما ، کارکنان بایدن ستوان ستاد را برای صرف ناهار به محل اقامت خود در رصدخانه نیروی دریایی دعوت می کردند ، جایی که او به عنوان منبع زمینه ای برای داستان در مورد استراتژی اوباما در سراسر جهان و در تپه کپیتول خدمت می کرد. او همچنین با اشتیاق به کارمندانش اجازه داد تا شخصیتی آنلاین از او را در فیس بوک و توییتر شکل دهند که نسخه تمیز شده پیاز بدون پیراهن Trans Am جو جو بایدن بود – این شخص به جای آن یک کوروت رانندگی کرد – بدون اینکه هرگز تسلط شخصی به شبکه های اجتماعی

اما این بایدن را نادرست می خواند که او را بعنوان یک فرد واقعی یا یک اپراتور رسانه ای با هر چیزی مانند درک نیازهای خبرنگاران از سوی ترامپ ، غریزه وی برای تماس تلفنی با روزنامه نگاران یا روسای آنها و شکل دادن زیرکانه به تصویر شخصی خود ببیند. در مسیر مبارزات انتخاباتی ، بسیاری از اخبار مربوط به ضرب و شتم بایدن از طرف مایک ممولی ، جوانمرد اخلاق NBC ، که از سال 2008 بایدن ، اخبار را پوشش می دهد ، بود – اما او هرگز به نوع دسترسی آزاد و مصاحبه های گسترده ای که اوباما به فریدمن اعطا کرده بود ، دسترسی پیدا نکرد ( یک شریک گلف) و دیوید رمنیک نیویورکی است ، یا اینکه ترامپ یک میزگرد از میزبانان فاکس نیوز را داده است. لحظه های ارتباط بایدن با روزنامه نگاران به همان روشی است که با بسیاری از افراد برقرار شده است – یک تماس تلفنی در مورد یکی از اقوام درگذشته یا کودکی که بیمار شده است.

کارهای میخام ممکن است اندکی از این موضوع را نشان دهد که چگونه بایدن ، که در سال 2019 بیش از یک ساعت در دانشگاه دلاور با این مورخ مصاحبه کرد ، چگونه از خبرنگاران در بال غربی استفاده می کند. کار میخام در جهت تصویر کلان و به سوی شکلی محافظه کارانه از روایت – رهبران قهرمان و مضامین میهن پرستانه – است که آمریکا را در برابر چالش های بزرگی مانند جنبش حقوق مدنی دهه 1960 و انتخاب مسیر لیبرال به تصویر می کشد. کمی دشوار است که ببینید این رنگهای قهوهای مایل به زرد و مضامین محرک چگونه در دفتر ارتباطات کاخ سفید بازی می کنند و روزانه 1000 آتش سوزی را با سرعت توییتر خاموش می کنند. اما میخام ، که به همکارانش گفته است انتظار پیوستن به دولت را ندارد ، در روسای جمهور گذشته فضیلتی می بیند که می توانستند گذشته از فشار رسانه های این روزهای خود را ببینند.

میخام در “سرنوشت و قدرت” ، بیوگرافی دلسوزانه و همه جانبه او از جورج دبلیو دبلیو بوش ، واکنش فرومایه بوش در برابر سقوط دیوار برلین در 1989 را به خاطر آورد. “مطبوعات همه چیز مرا گرفته اند. “چرا شما بیشتر هیجان زده نیستید؟” رئیس جمهور در دفتر خاطرات خود نوشت: “چرا شما رهبری نمی کنید؟”

از نظر بوش ، پاسخ واضح بود: او نمی خواست میخائیل گورباچف ​​، رهبر اتحاد جماهیر شوروی را بی ثبات کند و برخی مطبوعات بد هزینه کمی برای پرداختن بودند. اگر او پیروزی را اعلام می کرد ، می نوشت: “فقط برای اینکه چند منتقد احساس خوبی داشته باشید – دیوانه خواهید شد ، هرج و مرج کرده اید و خطر اقدام نظامی ، خونریزی وجود دارد.”

این مجموعه ارزش های قدیمی تری است و قبلاً برخی از حامیان رئیس جمهور منتخب بایدن را ناامید کرده است زیرا او از یک تقابل کامل در مورد امتناع ترامپ برای قبول و تحویل بدون سر و صدا جریان انتصابات و جمع آوری کمک مالی انتقال آنلاین ، رنج می برد.

اکنون س Theال این است که آیا رای دهندگان و ما در رسانه ها می توانیم اعتیاد خود را به چرخه اخبار ترامپ بشکنیم؟