جو بایدن: جورجیا با اتمام حسابرسی دستی آرا as ، پیروزی جو بایدن در ایالت را تأیید می کند

واشنگتن:
گرجستان جو بایدن رئیس جمهور منتخب دموکرات را به عنوان برنده انتخابات 3 نوامبر در این ایالت تأیید کرد زیرا روز پنجشنبه ممیزی دستی آرا را انجام داد ،
دبیر، منشی ایالت براد رافنسپرگر گفت.

حسابرسی که پس از نتایج غیررسمی نشان داد که بایدن از 1400 رای از بیش از 5 میلیون رأی داده شده ، رئیس جمهور دونالد ترامپ ، رئیس جمهور جمهوریخواه است ، بر اساس داده های دفتر رافنسپرگر با پیروزی بایدن با 12284 به پایان رسید.

“ممیزی تأیید کرد که تعداد اولیه ماشین به درستی برنده انتخابات را نشان می دهد”
دبیر، منشی دفتر ایالت عصر پنجشنبه در بیانیه ای گفت.

در این گزارش آمده است: تغییرات در مجموع آرا “کاملاً در حد انتظار خطای انسانی است که هنگام شمارش دست آرا رخ می دهد.”

بایدن اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات بود
گرجستان از زمان بیل کلینتون در سال 1992. بایدن 306 رأی انتخاباتی به 232 رأی ترامپ در کالج انتخاباتی ایالت به ایالت را بدست آورده است که برنده انتخابات را تعیین می کند ، بسیار بالاتر از 270 مورد نیاز برای پیروزی.

انتظار می رود رافنسپرگر ، جمهوری خواه ، پیروزی بایدن را روز جمعه رسماً تصدیق کند ، علی رغم فشار ترامپ ، که بدون هیچ مدرکی ادعا کرده است که در ایالات متحده بی نظمی و تقلب گسترده ای وجود دارد که او به بایدن از دست داد ، از جمله
گرجستان.

سناتورهای جمهوری خواه ایالات متحده ، دیوید پردو و کلی لوفلر ، که هر دو در انتخابات دور دوم ماه ژانویه قرار دارند ، با ترامپ همراه شدند و رافنسپرگر را متهم کردند ، بدون اینکه مدرکی داشته باشد ، به نظارت بر یک انتخابات ناقص ، ادعایی که رافنسپرگر مورد اختلاف قرار داده است.

رافنسپرگر به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت که مبارزات انتخاباتی ترامپ شواهدی برای حمایت از ادعاهای خود در مورد کلاهبرداری در این ایالت ارائه نکرده است.

رافنسپرگر به WSB-TV گفت: “ما هیچ مدرکی که آنها به ما داده باشند ، چیزی که پشتیبانی می کند ، ندیده ایم.”

مبارزات انتخاباتی ترامپ هنوز می تواند درخواست بازشماری مجدد در
گرجستان پس از تأیید نتایج ، زیرا حاشیه پیروزی کمتر از 0.5٪ بود.