جوایز ET: ضیافتی لذیذ برای تطابق با کام India Inc برای نوآوری

با اشتهای خروشان برای نوآوری و اختلال، “گرسنه ترین” هند به منویی برای هیجان انگیز کردن کام خود نیاز داشت که می تواند با سلیقه آنها برای موفقیت تجاری مطابقت داشته باشد. و این دقیقاً همان چیزی بود که در جوایز ET برای تعالی شرکتی ارائه شد.

قبل از شروع جلسات در سالن رقص لوتوس مرکز همایش جهانی جیو، مهمانان با پیش غذای چای با مجموعه ای از خنک کننده های تابستانی، فینگر فودهای خوش طعم و دسرهایی به اندازه لقمه پذیرایی شدند. چای نخود آبی با عسل بود. اسپرسو سرد منحط؛ کیش مارچوبه و کنگر فرنگی – آخرین غذای که بعد از اینکه شاه چارلز آن را در منوی تاجگذاری خود قرار داد که این روز شنبه برگزار می شود، بسیار خشمگین شد – ذرت آمریکایی. تره فرنگی جوان و کلوچه چدار کهنه با اسانس آویشن؛ و اشترودل سبزیجات کاری شده.

غذاهای کلاسیک مانند خیار و ساندویچ های انگشتی بورزین سیر، کیک های چای، و همچنین اسکون های کره ای با خامه و مربا همراه با دم کرده های تازه چای و قهوه سرو می شد. خانه کوچک مجلل برای یک جمعیت مجلل.

و پس از هضم برنامه شبانه که شامل گروهی از کارشناسان بود که نظرات خود را بیان می‌کردند، گفتگوی کنار آتش با وزیر دارایی، برندگان جوایز خود را دریافت می‌کردند، سخنرانی‌های الهام‌بخش، مهمانان برای مدتی با کیفیت در بار با غذاهای لذیذتر بیرون آمدند تا نوشیدنی‌های خود را ببندند – گالوتی گوچی و قارچ وحشی؛ گیوزای سبزیجات سرخ شده با فلفل قرمز تخمیر شده؛ و توفو ترد-asa-crunchy-IPO با طعم بادام زمینی.

بعد از آن یک شام بوفه جشن با غذاهای فصلی و غذاهای عالی برگزار شد. میز چرای عظمت دارای گستره ای از برگزیده ترین پنیر بود – برونوست، چدار قرمز، بری با 60 درصد سن، توپ ادام، فتا شیر بز – همراه با نان صنایع دستی و کره کشت شده خانگی.

این محصول با کرانکل های ارگانیک، آجیل، زیتون، کنسروهای لذیذ و چاشنی ها همراه بود. میز تقویتی لوانتین مملو از توم سیر، هوموس آووکادو به همراه لواش با ادویه سماق، پیتای اسرائیلی، زعتر منایش و کراکرهای مختلف بود.

سالادهای تابستانی تازه، مانند ترکیبی از قلب های جوان نخل، سیب ننه اسمیت، و رازیانه دم کرده همراه با سالاد بورتا سرد، پوره کرفس و خاویار بالزامیک برای چیدن اولیه وجود داشت. سرآشپزها با پیشخوان های مختلفی که شامل پیشخوان کاتونگ لاکسا بود که آبگوشت شیر ​​نارگیل با طعم کاری، ماکروت، گلنگال و اسانس علف لیمو را سرو می کرد، حس سرگرمی و ذوق خود را اضافه کردند. ایستگاه کاری تایلندی کاسه‌های برنج یاس را با کاری‌های مختلف عرضه می‌کرد که عطر آن آزادانه در سالن پخش می‌شد.