جوایز ET: حمایت دولت برای بخش مخابرات برای تحقق رویاهای دیجیتال حیاتی است: Sunil Mittal

سونیل میتال، رئیس شرکت Bharti Enterprises از دولت خواست به حمایت از بخش مخابرات برای تحقق رویاهای دیجیتالی کشور ادامه دهد. وی افزود که بسته اصلاحات سال 2021 و حرکت سریع برای کمک به مقابله با بحران درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) نشان دهنده قصد مرکز برای حمایت از صنعتی است که برای کشور بسیار حیاتی است.

“وقتی یک پیچ از آبی از سوی دادگاه عالی به شکل جریمه 50000 کروری AGR به گوش رسید، دولت کمک کرد و به سرعت پیشنهاد کابینه را برای اطمینان از بقای بازیگران این صنعت انجام داد.” میتال، که برای دومین بار برنده جایزه بهترین رهبر کسب و کار سال ET شد، گفت.

میتال افزود: «رویای دیجیتال هند بر روی چند شرکت است و من از شما (نیرملا سیتارامان، وزیر دارایی) به نمایندگی از کل صنعت (تلکام) می‌خواهم به تغذیه و پرورش آن ادامه دهید.

او در مراسم پر زرق و برق ET جوایز در بمبئی در روز جمعه در این گردهمایی که سیتارامان نیز در آن حضور داشت سخنرانی کرد.

Bharti Enterprises شرکت هلدینگ Bharti Airtel، دومین شرکت بزرگ مخابراتی هند است.

دریافت جایزه بهترین رهبر کسب و کار سال ET، که 18 سال پیش (در سال 2005) به من اعطا شد، افتخار بزرگی است. اما شاید راه‌های بهتری برای رسیدن به آن وجود داشته باشد تا اینکه هر بار برای بازگشت به اینجا روی صحنه، از یک بحران عبور کنید. و این بار مطمئن شدی که من آن را در مرکز Jio دریافت می‌کنم.»

حضار که به هر کلمه آویزان بودند به خنده افتادند. در مصاحبه اخیر، او به ET گفته بود که Airtel در سال 2003 (رقابت شدید)، در سال 2020 (رای دادگاه عالی AGR) و همچنین سونامی سال 2016 (ورود مخرب Reliance Jio) غلبه کرده است تا به عنوان یک موسسه ظاهر شود. امروز یک سرمایه ملی اکتبر گذشته، Airtel اولین شرکت مخابراتی کشور بود که خدمات 5G را راه اندازی کرد.

این میلیاردر گفت که ریشه‌های خانوادگی سیاسی‌اش به خوبی به جای او ایستاده است و او و شرکت جهانی را که تأسیس کرده است آماده کرده است تا در طول سال‌ها با شرایط دردسرساز کنار بیایند.

میتال گفت: «آموزش در یک خانواده سیاسی، که تقریباً هر روز در آن جابجایی ها و تحرکاتی وجود دارد، احتمالاً دلیلی است که ما می توانیم از بحران های متعدد عبور کنیم.

میتال گفت که جایزه رهبر کسب و کار ET در واقع جایزه ای برای Airtel بود که نشان دهنده یک داستان منحصر به فرد بود – اینکه در این کشور می توان به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاهی جوان با تنها 20000 شروع کرد و به ایجاد یک نیروگاه جهانی، دومین شرکت بزرگ تلفن همراه ادامه داد. در جهان.

وی افزود که از زمان روی کار آمدن دولت تحت رهبری نارندرا مودی، نخست وزیر در سال 2014، تغییر بزرگی در نحوه دیده شدن هند در سرتاسر جهان رخ داده است، به ویژه در نحوه نگاه و رفتار رهبری ایالات متحده با هند.