جستجوی رویدادهای زنده مرکزی | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 13 اکتبر 2022

در سال 2019 ما رویدادهایی به نام کنفرانس وب مستر برای صاحبان سایت و سئوکاران در بیش از 15 کشور سازماندهی کردیم، به ویژه در مناطقی که در غیر این صورت علاقه زیادی به کنفرانس جستجو ندارند. سپس مجبور شدیم برای مدتی توقف کنیم، اما قول دادیم که رویدادها را در اسرع وقت از سر بگیریم.

خوب، اکنون ممکن است، بنابراین با یک نام جدید – جستجوی Central Live، ما به تجارت برگشتیم.

لوگوی Central Live Singapore 2022 را جستجو کنید

اولین رویداد Search Central Live به صورت حضوری در سنگاپور در تاریخ 24 نوامبر 2022 انجام می شود. ثبت نام برای Search Central Live Singapore 2022 اکنون تا 15 نوامبر باز است و ما از شما استقبال می کنیم که فرم را پر کنید تا فرصتی برای ایمن شدن داشته باشید. جایگاه شما در رویداد؛ این تمام چیزی است که باید انجام دهید. تعداد محدودی صندلی در اختیار داریم. در صورت تایید حضور شما تا 17 نوامبر به شما اطلاع خواهیم داد.

از این رویداد چه انتظاری می توان داشت؟ اساساً همان چیزهایی که از رویدادهای گذشته ما دریافت کردید: صحبت‌های زیاد از کارمندان Google و سایر سخنرانان، اختلاط زیاد با صاحبان سایر سایت‌ها و سئوکاران، شاید برخی فعالیت‌های سرگرم‌کننده.

قبل از خرید بلیط هواپیمای بین قاره ای خود، به خاطر داشته باشید که ما قصد داریم در آینده از این رویدادها بیشتر داشته باشیم و برخی ممکن است به پایگاه شما نزدیکتر باشند. منتظر این به‌روزرسانی‌ها در صفحه رویداد «جستجوی مرکزی زنده» یا در این صفحه باشید توییتر.

اگر در مورد رویدادها سؤالی دارید، سؤالات متداول ما را بررسی کنید. اگر قبلاً سؤال شما را پوشش نداده‌ایم، از ما بپرسید توییتر یا در انجمن راهنمای آنلاین جستجوی مرکزی.