جراحی ژنیکوماستی یا عمل کوچک کردن سینه آقایان

نوجوانی که در حال یادگیری اصلاح ریش و سبیل خود است، لازم است یاد بگیرد که چگونه یک تیغ را تمیز نگه دارد و ژیلت یک بار مصرف قبل از آنکه کند و بی اثر شود، دور بیندازد و اینکه نباید آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. اگر نوجوان قبل از تجربه احتلام، در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد، ممکن است فکر کند که به طور غیر ارادی ادرار کرده یا اینکه اختلال و یا اشکالی در بدن خود دارد. احتباس آب و نمک علاوه در بافتها در خون و زیر پوست نیز حادث می شود که اغلب درچهره ورزشکار حالت پف آلود گی ایجاد می شود در پی این افزایش مایعات داخل عروقی و بافتی ورزشکار یک افزایش وزن کاذب را تجربه می کند که با قطع مصرف دارو و کاهش شدید وزن مشکلات روانی و افت روحیه فرد را به دنبال دارد . از شما سوالاتی در مورد سلامتی، خواسته ها و سبک زندگیتان پرسیده می شود که صراحت شما در پاسخ به این سوالات و انجام مراقبت ها و توصیه های پزشک، می تواند کمک زیادی در نتیجه عمل تان داشته باشد. با تشکر برای وقتی که میذارید برای کمک به دیگران. زندگی را برای آنان مشکل ساخته تا آن حد که این افراد میخواهند از دست سینههای بزرگ خود رها شوند.

و آن را در نقاط طب سوزنی بدن کاشت میکنیم تا اثرات طب سوزنی برای درمان را انجام دهد. سپس عسل را به آن اضافه کرده و تا برطرف شدن علائم آن را بنوشید. تا آنجا که به داستانها و اعتقادات در مورد استمناء مربوط میشود، استمناء باعث رشد مو در دستها، عقیم شدن، کوری و یا بروز مشکلات عاطفی جدید در کودکان نمیشود. برخلاف ژنیکوماستی کاذب یا لیپوماستیا، که در آن بزرگ شدن پستان ها از رسوبات چربی ناشی می شود، ژنیکوماستی در اثر رشد بافت غده ای پستان ایجاد می شود. بافت همبند یا فیبروز: این بافت بافت چربی و بافت گراندولار پستان را در کنار هم نگه می دارد. همچنین با این روش قبل از عمل نمی توان پیش بینی کرد که چه حجمی از سینه را می توان کوچک کرد . برخی از کودکان ممکن است پیش از بلوغ، استمناء را انتخاب کنند، اما کودکان دیگر ممکن است تمایلی به آن نداشته باشند.

اگر چه نوزادان و خردسالان گاهی آلت تناسلی خود را لمس میکنند و حس دست زدن به آن را دوست دارند، اما استمناء در کودکان بزرگتر، یعنی از سن پیش از بلوغ و نوجوانی و فراتر از آن، بیشتر رایج است. بعضی از کودکان ممکن است صحبت کردن با خواهر و برادر بزرگتر، دوستان و یا پزشک را به جای پدر و مادر ترجیح دهند. اگر در این زمینه نگران هستید و یا سوالی در مورد استمناء دارید، با پزشک خود مشورت کنید. لطفا راهنماییم کنید. نگران بودم نگرانتر شدم (برای این مورد). در این عمل جراحی، بافت چربی و غدههای داخل سینه (و در موارد شدید، قسمتی از پوست سینه) برداشته میشود و در نتیجه سینهی بیمار صافتر و سفتتر میشود و فرم بهتری پیدا میکند. فقط در صورتی که بیشترین حجم بزرگی سینه از چربی تشکیل شده باشد، با عمل لیپوماتیک قابل برطرف کردن است و اگر بیشتر حجم سینه از بافت غدهای تشکیل شده باشد باید عمل جراحی انجام شود. کسانی که برداشت درستی از عمل ندارند و انتظارات واقع بینانهای از عمل ندارند بهتر است جراحی را انجام ندهند. سینههایی که برای اصلاح بزرگی شان به برداشت کمی نیاز دارند را می توان فقط با برش دور هاله و یا فقط برش زیر سینه عمل کرد .

ولی معمولا اگر در زیر سن بلوغ انجام شود ممکن است بعد از جراحی دوباره کمی رشد کند . روش های غیر جراحی:روش های زیبایی، بدون انجام عمل جراحی، شامل کمترین میزان از کار افتادگی و درد نسبت به انواع مختلف جراحی های پلاستیک را داشته باشند. اگر به هر دلیل در مردان میزان هورمون استروژن نسبت به تستوسترون زیاد شود، سینههای مردان رشد غیرطبیعی خواهند داشت. توزیع چربی بدن تا حد زیادی توسط ژنتیک و تا حد کمتری نیز توسط هورمون ها تعیین می شود. این هورمون در بدن مردان برای تولید اسپرم سالم به کار می رود. این سوالی است که اغلب توسط آقایان پرسیده میشود. بزرگ شدن سینه در مردان حالتی است که به آن “ژنیکوماستی” Gynecomastiaگفته میشود. از آنجا که استمناء اغلب به عنوان یک موضوع خصوصی در نظر گرفته میشود، بسیاری از کودکان ممکن است از صحبت در مورد آن بسیار احساس خجالت کنند، زیرا نگران هستند که والدین از آنها عصبانی و یا ناامید شوند. البته، سوای این مسئله، استمناء به طور کلی توسط پزشکان به عنوان شکل عادی خود-اکتشافی جنسی نوجوان در نظر گرفته میشود. آیا در چنین مواردی، داروهای خاصی هم به عنوان درمان تجویز میشود؟ متورم شدن بافت غدهای سینه آقایان و رشد بیش از اندازه آن در اصطلاح ژنیکوماستی (بزرگ شدن سینه آقایان) نامیده میشود که ناراحتی عاطفی بیمار را به دنبال دارد و اعتماد به نفس را تحتالشعاع قرار میدهد.آقایانی که از شکل سینه خود ناراحت یا حتی خجالتزده هستند یا از بیم دیده شدن سینه خود در بعضی فعالیتها شرکت نمیکنند، میتوانند با کوچک کردن سینه نقطه پایانی بر این احساس ناخوشایند بگذارند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونه ژنیکوماستی را تشخیص دهیم لطفا از صفحه ما بخواهید.