تیم کریکت پاک تحت محرومیت در نیوزلند موفقیت فرمول قفل عمران را سوراخ کرد

دهلی نو: مقامات بهداشتی نیوزیلند روز جمعه پس از بالا رفتن تعداد عفونت های گروه تورگردانی به 10 مورد ، که می تواند به عنوان یک عقب گرد عمده به فرمول PMs در کنترل Covid باشد ، از لغو ممنوعیت آموزش تیم کریکت ویروس کرونا در طی قرنطینه خودداری کردند. .

به گفته روزنامه The Dawn ، روزنامه انگلیسی برجسته پاکستان ، تیم در هفته های گذشته هنگام بروز اولین موارد در اتاق های خود محبوس بودند اما امیدوار بودند که قبل از پایان دوره تحصیلات خود در روز سه شنبه ، تمرینات خود را از سر بگیرند.

با این حال ، روسای بهداشت گفتند که خطر ابتلا به عفونت بیشتر بسیار زیاد است. این می تواند منجر به افزایش موارد در نیوزیلند شود.

در حالی که دو هفته انزوا در کریستچرچ را پشت سر گذاشتند ، 10 نفر در میان مهمانی تور 53 نفره آزمایش Covid-19 را مثبت ارزیابی کردند.

اشلی بلومفیلد ، مدیر کل بهداشت ، در بیانیه ای گفت: “من این وضعیت را بسیار دقیق بررسی کرده ام.” “در این زمان ، من همچنان نگرانی هایی در مورد خطر عفونت متقابل در تیم دارم.”

این تصمیم به این معنی است که کریکتهای پاکستان فقط 10 روز فرصت دارند تا برای اولین مسابقه تور خود ، یک بازیکن 20 ساله بین المللی در اوکلند در 18 دسامبر آماده شوند ، و احتمالاً هنگام سفر سفر کمتر.

به نقل از The Dawn ، بلومفیلد گفت که این تصمیم به دلیل تعداد موارد فعال کشف شده در میان تیم منجر شده است.

وی گفت: “ملاحظات مربوط به بهداشت عمومی همچنان در پاسخ ما به Covid-19 مهم خواهد بود ، خواه این افراد یا تیم ها درگیر شوند.”

“ما از چالشهایی که این تصمیم برای تور بلومفیلد داشته است ، هفته گذشته” اخطار نهایی “را به تیم اعطا کرد که پروتکلهای فاصله اجتماعی را در هتل خود خراب کرده است و از آن زمان هیچ تخلف دیگری گزارش نشده است.

گردشگران در 24 نوامبر وارد نیوزیلند شده اند و قرار است سه T20 و دو تست بازی کنند.

نیوزیلند انتقال ویروس کرونا را در جامعه تا حد زیادی ریشه کن کرده است ، و فقط 1713 مورد و 25 مورد مرگ را در جمعیت پنج میلیون نفری ثبت کرده است.