تیغ صورت جیمی 2600 با قیمت عالی.

شما نمی توانید چهره ای زیبا و بدون مو داشته باشید مگر اینکه یک ماشین اصلاح به همراه داشته باشید که می توانید از آن در هر کجا که بخواهید چه در خانه و چه در مسافرت استفاده کنید. برای راحتی شما، در اینجا یک ماشین اصلاح کامل وجود دارد. IGM-805 ماشین اصلاح جیمی است که ساخت کشور چین است. تیغه های استیل ضد زنگ این ماشین اصلاح در برابر هوا و رطوبت بسیار مقاوم است. موهای شما توسط تیغه اصلی این ماشین اصلاح مو با طول برش 01-2 میلی متر کوتاه می شود.

آقایان ترجیح می دهند صورت بدون مو و مرتب داشته باشند، بنابراین باید صورت خود را روزانه بتراشند. اگر از ماشین اصلاح زنانه قدرتمند و بدون مو استفاده می کنید، می توانید برای چند روز صورت بدون مو و موهای بدون مو داشته باشید. یکی از بهترین مدل های ماشین اصلاح این شرکت، ماشین اصلاح جیمی جی ام-830 می باشد. یک جفت تیغه استیل ضد زنگ در ماشین اصلاح GM-830 موجود است. این یک دستگاه ساده است که از یک تیغه دایره ای برای تراشیدن مو با استفاده از یک حاشیه خاص استفاده می کند.

از معایب این دستگاه این است که سیم آن وصل است، بنابراین نمی توان آن را شارژ کرد. در آرایشگاه همیشه می توانید دستگاه خود را شارژ کنید زیرا همیشه یک دستگاه شارژ کامل خواهید داشت. شما با ماشین اصلاح GM-830 مجهز به برس و روغن برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن تیغه ها پس از اصلاح هستید. ماشین اصلاح سری 1400 نیز یکی از پرطرفدارترین محصولات موزر است و عموماً سنگین و قدرتمند است. موزر 1400 بلک با رنگ مشکی براق و کتیبه موزر روی قسمت فلزی بالای بدنه که زیر آن عبارت Made in Germany درج شده است، از رقبا متمایز است.

موبر صورت Projimi gm-6025 یک انتخاب ایده آل برای اصلاح صورت، ریش، پشت گردن و کناره های گوش است. از ویژگی های منحصربفرد آن می توان به دور موتور بالا، بدنه محکم، دسته خوب، باتری قابل شارژ قدرتمند و 3 شانه برای اصلاح با سایزهای مختلف اشاره کرد. در صنعت ماشین اصلاح برقی، پاناسونیک یکی از سه برند برتر است و سابقه تولید آن به دهه 1950 باز می گردد. پاناسونیک ماشین های اصلاح را به صورت ماشین های فویل تولید می کند که آن را به رقیبی بزرگ برای براون تبدیل کرده است. ماشین های اصلاح پاناسونیک علاوه بر ضد آب بودن، برای اصلاح مرطوب یا خشک قابل استفاده هستند.

ماشین اصلاح GM-859 از شرکت Geemy دارای چهار شانه در اندازه های مختلف است تا نتیجه اصلاح عالی را ارائه دهد. علاوه بر دستگاه تصحیح مربا، یک اهرم تنظیم تیغه نیز وجود دارد که به کاربران امکان می دهد اندازه برش را در صورت نیاز تغییر دهند. GM-859 هم به صورت بی سیم و هم با اتصالات برق مستقیم قابل استفاده است. GM-859 را می توان در حدود یک ساعت به طور کامل شارژ کرد و می تواند بین 150 تا 180 دقیقه دوام بیاورد. روغن مخصوص نظافت و نگهداری دستگاه در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن دستگاه اصلاح دقیق و تیغه های تیز می تواند عمر دستگاه را نیز افزایش دهد.

این ماشین اصلاح از شرکت جیمی است و ماشین اصلاح جیمی مدل (Gemei GM-805) نام دارد. ماشین اصلاح جیمی آنقدر شیک و جذاب است که نه تنها هر آقایی را به خود جلب می کند، بلکه توجه او را نیز به خود جلب می کند. قیمت ماشین ریش تراش جیمی -805 یک ماشین اصلاح با باتری است که برای اصلاح سر و صورت طراحی شده است. جنس تیغه ماشین اصلاح فولاد ضد زنگ است، یک ماده قوی با مقاومت خوب در برابر رطوبت بالا.

علاوه بر این، یک آداپتور دارد که می توانید مستقیماً به منبع برق متصل شوید. برند جیمی در طراحی این محصول از چهار شانه در سایزهای 3، 6، 9 و 12 استفاده کرده است که کار با آن را بسیار راضی کننده و لذت بخش کرده است. ماشین اصلاح جیمی GM-6069 بدنه ای ارگونومیک دارد که شیک و زیبا است. آقایان از سبکی و کاربردی بودن این دستگاه لذت خواهند برد. قابل حمل بودن ماشین اصلاح جیمی یکی از مزایای آن است.

چندین مورد از بهترین مارک های ماشین اصلاح در این مقاله مورد بحث قرار خواهند گرفت، از جمله موزر، فیلیپس، پاناسونیک، رمینگتون، براون و غیره. مستر نکست لیستی از بهترین ماشین های اصلاح را گردآوری کرده است که به شما ارائه خواهد شد. امیدواریم این راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح انتخاب شما را آسان‌تر کند. علاوه بر GM-805، ماشین های اصلاح Gemei از محبوب ترین ماشین های اصلاح موجود در بازار هستند. یک ریش تراش قدرتمند دارای 4 شانه با اندازه های مختلف و یک اهرم تنظیم ارتفاع تیغه است که می تواند به اندازه دلخواه شما تنظیم شود.