تفاوت مهره های مار واقعی و تقلبی

همانطور که اشاره کردیم ، بهترین گونه مار مربوط به نوع هندی است که به نام تعریف مهره مار اصل معروف است که از مار شاه کبرا گرفته شده است و گونه های دیگر مربوط به مار ایرانی است که به عنوان نوع آبزی شناخته می شود. مارها بسیار متفاوت هستند و این اختلاف حدود 10 برابر اندازه است ، به این معنی که اسکناس مار هندی 10 برابر ایرانی است. در دو تصویر بالا می توانید اندازه واقعی دانه های مار هندی و ایرانی را مقایسه کنید.

چگونه طعم مهره مار اصلی را بچشید

روش های آزمایشی مختلفی وجود دارد از جمله: آزمایش مروارید مار با سرکه ، یا قرار دادن آن بر روی سینه و احساس سنگینی و … که به گفته افراد کارآمد در این زمینه ، بهترین روش آزمایش برای این محصول استفاده مداوم از این سنگ ها است. . به گفته برخی افراد ، بهترین زمان برای نتیجه گیری از یک هفته تا 40 روز است و این زمان باید کم کم برای تعیین اثرات آن صرف شود. باشد.

قیمت مهره مار اصل

اکثر مردم بر این باورند که صورتحساب مار واقعاً گران است و همه توانایی تهیه آن را ندارند. باید بگویم که این اعتقاد در گذشته در بین مردم بیشتر رایج بود ، به دست آوردن حساب مار واقعاً بسیار دشوار بود و هرکسی حساب مار داشت حاضر به فروش آن با قیمت پایین نبود ، اما امروز با پیشرفت از طریق علم و وجدان ، مردم می توانند همان قیمت مهره مار اصل را با قیمت مناسب بدون واسطه های مراکز معتبر برای فروش این محصول خریداری کنند.

قیمت واقعی مهره مار اصلی.

فروشگاه پیشتاز پارسی مفتخر است که این محصول را مستقیماً از هند تهیه و با کمترین قیمت بازار در اختیار کاربران قرار می دهد. توجه داشته باشید که گرانی نشان دهنده اصالت مهره مار نیست زیرا برخی از فروشندگان دلیل اصلی اصالت مهره مار را گرانی آن می دانند. شما می توانید قیمت واقعی مهره مار اصلی را از فروشندگان معتبر بررسی کنید.

فواید مغز مار

همانطور که برخی از سنگهای قیمتی دارای خواص بسیاری هستند ، سنگهای قیمتی نیز از همان قوانین سنگهای قیمتی معروف به مالکیت سنگ های قیمتی پیروی می کنند. در کتاب های مختلف اشاره هایی به آرامش اعصاب و به دست آوردن اعتماد به نفس با این سنگ قیمتی وجود دارد ، اما اگر بتوان این مزایا را فقط به یک مورد کاهش داد ، قطعاً چنین نیست. اگر این شی بتواند به طریقی مناسب به فرد انرژی مثبت بدهد ، مطمئناً می تواند در موارد مشابه دیگر به فرد کمک کند ، همه این موارد را می توانید در خواص این سنگ بخوانید.

حساب اصلی مار را بخرید

امروزه بسیاری از افراد از این حساب ها استفاده می کنند که حتی بسیاری از افراد مشهور از آنها برای به دست آوردن موقعیت های بهتر استفاده می کنند. ” مهره مار اصلی ” می تواند این ویژگی ها را در فرد حامل القا کند و به آنها کمک کند تا احساس خوبی و آرامش داشته باشند و دیگران از بودن با آنها به اندازه کافی طولانی لذت ببرند. بنابراین ، پس از مدتی ، او به شخصی بسیار محبوب و دوست داشتنی تبدیل می شود. استفاده از مهره های مار به شما امکان می دهد روابط عالی داشته باشید و افراد را بدون ایجاد مزاحمت به سمت خود جذب کنید.

آخرین کلمه:

قطعاً نمی توان گفت که این سنگ می تواند برای یک انسان معجزه کند ، معجزه اصلی خود شخص است و قدرتی است که خداوند متعال به ما انسان ها اعطا کرده است تا همه ما از این قدرت ها بهره مند شویم ، البته ذکر چنین سنگهایی خالی از لطف نیست و می تواند به پیشرفت مهارت های فرد کمک کند و به او احساس خوشایندی ببخشد. امروزه افراد موفق در زمینه های مختلف کاری از این سنگ های قیمتی برای ارتقا relationships روابط و روند زندگی خود استفاده می کنند.

از برخی نمونه های این سنگ ها می توان به عقیق ، فیروزه ، زمرد ، هفت براق و سنگ اشاره کرد که عملکرد و خواص هر یک از این سنگ ها کاملاً متفاوت از آهن ربا بدن است. مروارید Marnise یکی از این سنگها است با این تفاوت که قدرت جذب انرژی مثبت توسط مروارید مار بسیار زیاد است و عملکرد بسیار قوی و رضایت بخشی نسبت به سنگهای دیگر دارد. بنابراین ، این قدرت جذب و مغناطیسی مروارید مار باعث شده است که بیشتر مردم با استفاده از اثرات آن ، به این سنگ قیمتی روی آورند.

مهره های مار هندی را بفروشید

همانطور که در بالا ذکر شد ، هنگام خرید مهره های مار ، باید به چندین نکته مهم توجه کنید و سعی کنید همه مراحل را به درستی دنبال کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از حساب های خود بگیرید. اگر حساب ها با شما سازگار باشند ، به مرور می توانید تأثیرات مثبت آنها را ببینید و احساس خوش آمد گویی در شما ایجاد می کند. فقط هنگام خرید باید به اندازه دانه ها دقت کنید تا بزرگ باشد