ترس از از دست دادن نظرسنجی ها ، BJP را مجبور به اعزام وزرای مرکزی برای مبارزات انتخاباتی در کنگره کرد

جامو: راجنی پاتیل ، رهبر ارشد کنگره روز چهارشنبه گفت که ترس از شکست در انتخابات در جامو و کشمیر در قلب فرماندهی عالی BJP نهفته است ، و او را مجبور به اعزام چندین وزیر مرکزی و افراد مشهور می کند تا برای حزب در قلمرو اتحادیه کار کنند.

وی گفت اگر مردم از عملکرد دولت آن راضی هستند ، چرا BJP به کمک باتری رهبران ملی و سایر ستیزه جویان از جمله مشاهیر فیلم نیاز دارد تا به هر گوشه و گوشه ای از UT برود و رای بگیرد. نظرسنجی ها به شوراهای توسعه پنچایات.

رهبر ارشد AICC و مسئول امور J&K در جلسه کارگران در بیشنا گفت: “ترس از دست دادن این نظرسنجی ها در قلب فرماندهان عالی BJP نهفته است ، و او را مجبور به اعزام چندین وزیر مرکزی و مشاهیر فیلم می کند تا برای حزب کار کنند.” .

وی ادعا کرد مردم عادی از “شکست های متعدد” BJP و اقدامات خودسرانه آن در جامو و کشمیر بسیار آزرده خاطر هستند.

پاتیل گفت: “هر بخش از جامعه ، به ویژه جوانان و كشاورزان ، به دلیل وعده های دروغین BJP و برنامه های ضد كشاورزی و ضد فقیر ، احساس فریب می كنند.”

GA میر ، رئیس کنگره J&K در سخنرانی در این نشست گفت که BJP به خاطر منافع سیاسی درگیر سیاست “تقسیم و فریب” شد و حتی بیش از دو سال و نیم از حاکمیت فرماندار از برگزاری انتخابات زود هنگام مجلس فرار کرده است.

“پس از 5 اوت سال گذشته ، وضعیت تاریخی به UT کاهش یافته است که هیچ کاری بهتر از یک شرکت شهرداری نیست … مردم می خواهند بدانند که دلیل مجازات مردم ، به ویژه در منطقه جامو ، که یک حکم عظیم به BJP و آن را در جامو و کشمیر به قدرت رساند. ”