تأثیر خورشید گرفتگی: بدانید که چگونه هر علامت زودیاک با خورشید گرفتگی 2023 تحت تأثیر قرار می گیرد

خورشید گرفتگی هیبریدی کمیاب در آوریل 2023 رخ خواهد داد که به عنوان خورشید گرفتگی نینگالو شناخته می شود. زمین، ماه و خورشید در یک تراز نادر در 20 آوریل 2023 در یک خورشید گرفتگی به هم می رسند. این خورشید گرفتگی خاص به عنوان هیبریدی در نظر گرفته می شود زیرا نه به عنوان خورشید گرفتگی جزئی و نه به عنوان خورشید گرفتگی کامل مطرح می شود.

در اینجا نحوه تأثیر خورشیدگرفتگی هیبریدی نادر بر هر علامت زودیاک آمده است.

قوچ: افراد این علامت خورشید ممکن است احساس انرژی بیشتری داشته باشند و بنابراین بهترین زمان برای تعیین اهداف جدید و چالش های جدید خواهد بود.ثور: محتاط باشید، زیرا ممکن است مقداری پول از دست بدهید و این ممکن است منجر به تنش در روابط شما شود. اما یک روز خوب برای گذراندن وقت برای انجام کاری که دوست دارید، مانند یک سرگرمی.

جوزا: زمان تغییر فرا رسیده است و برای آن، باید ذهن بازتری داشته باشید. تغییر ممکن است در شغل یا رابطه شما باشد.

سرطان: ممکن است سلامتی شما آسیب ببیند و بنابراین مراقب خود باشید و مراقب خود باشید.
از 20 آوریل تغییرات مثبتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید و شاهد بهبود وضعیت سلامت و روابط خود باشید.

لئو: این خورشید گرفتگی شما را به درون نگری می‌اندازد و به شما زمان می‌دهد تا زخم‌های گذشته را بهبود بخشید. در رابطه فعلی خود به خوبی ارتباط برقرار کنید.باکره: کار و سلامت هر دو ممکن است در این روز چالش برانگیز باشند. سعی کنید روی کار تمرکز کنید اما در عین حال کمی استراحت کنید. در ادامه، کمی کار اجتماعی انجام دهید.

ترازو: شما احساس خواهید کرد که برای داشتن سلامت روانی و جسمی به تعادل بین کار و زندگی نیاز است. زمانی را با خانواده بگذرانید و سرگرمی های خلاقانه را دنبال کنید.

عقرب: فرصت های جدید در افق هستند، اما خود درونگرای شما باید بیشتر برونگرا باشد و با مردم ارتباط برقرار کند. تنها در این صورت تغییرات مثبت رخ خواهد داد.

قوس: از کار استراحت کنید اما به طور کامل آن را نادیده نگیرید. در روز خورشید گرفتگی هیچ تصمیم ناگهانی نگیرید.

برج جدی: زمانی برای ارزیابی زندگی و همچنین تمرکز روی خود. در کار عجله نکنید.

دلو: خورشید گرفتگی به شما کمک می کند تا برخی از مسائل زندگی خود را حل کنید، اما تنها در صورتی که روی نکات مثبت تمرکز کنید. ببخش و فراموش کن.

ماهی ها: شما در یک روحیه معنوی خواهید بود و قلمروهای ذهن را کشف خواهید کرد. مدیتیشن کنید و با خودتان وقت بگذرانید.

سوالات متداول:

Q1: آیا خورشید گرفتگی در 20 آوریل در هند قابل مشاهده خواهد بود؟
خیر، خورشید گرفتگی آوریل 2023 در هند قابل مشاهده نخواهد بود.

Q2: خورشید گرفتگی در 20 آوریل 2023 چه زمانی است؟
خورشیدگرفتگی هیبریدی کمیاب در 20 آوریل بین ساعت 10:04 صبح تا 11:30 صبح رخ خواهد داد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.