بیش از 90 درصد مشاغل تحت تأثیر همه گیر Covid قرار دارند ، انتظار می رود بهبودی تا پایان سال 2022 انجام شود: نظرسنجی

بمبئی: پیش از سال 2022 نبود که مشاغل هند بتوانند بهبود یابند زیرا اکثر آنها به دلیل همه گیری کوید تحت تأثیر نامطلوب قرار دارند.

اکثریت (92٪) پاسخ دهندگان گزارش کردند که تحت تأثیر همه گیری ، بر مشاغلشان تأثیر منفی گذاشته است. نظرسنجی EY از شرکت های بزرگ هند با ICF گفت ، درصد تقریباً یکسانی از پاسخ دهندگان انتظار بهبود در مشاغل خود را تا پایان سال 2022 دارند.

“نیاز به ساعت این است که تفکر استراتژیک را با استفاده مجدد از ناوگان در حمل بار مسافر در برابر بار ، مذاکره مجدد در مورد موافقت نامه اجاره و موکول کردن سفارشات هواپیما به تاریخ آینده در حالی که با استراتژی های حفاظت بر اساس نیازهای آینده سوخت ، استفاده از قیمت پایین نفت ، “شریک تجدید ساختار DYKAR V ، هند EY گفت.

شیوع بی سابقه همه گیر COVID-19 توانست به شدت بر اکثر بخشها و صنایع در سراسر کشور تأثیر بگذارد. در گزارش EY آمده است که با محدودیت های قفل شده توسط دولت مرکزی ، بخش هواپیمایی متوقف شد و پروازهای تجاری نزدیک به یک چهارم سال انجام نشد.

این نظرسنجی اظهار داشت: در سطح جهانی نیز وضعیت هیچ تفاوتی ندارد ، زیرا چندین شرکت هواپیمایی مانند ویرجین استرالیا و خطوط هوایی مالزی به دلیل بیماری همه گیر با گرما روبرو هستند. “اگرچه شرکت های هواپیمایی جهانی به طور پیشگیرانه اقداماتی را برای مقابله با بحران انجام می دهند ، اپراتورهای هواپیمایی هند ضمن تأمین مالی موقت برای انجام تعهدات بدهی خود ، باید بیش از انجام تعهدات فوری برای یک مدل عملیاتی پایدار برای میان مدت و میان مدت فکر کنند. آنها همچنین باید بهبود کسادی سفرهای شرکتی و سفرهای اختیاری مختصر را در ماه های پس از رفع قفل محدودیت ها به خاطر بسپارند. ”