به روزرسانی های اخبار زنده: پراکاش جاوادکار می گوید: هند عملاً به اهداف اقدام آب و هوایی قبل از 2020 رسیده است

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

هند عملاً به اهداف اقدام آب و هوایی قبل از 2020 رسیده است: پراکاش جاوادکار

  • وزیر محیط زیست ، جنگل و تغییرات اقلیمی اتحادیه ، پراکاش جاوادارار روز جمعه “پورتال دانش تغییر آب و هوا هند” را از طریق یک رویداد مجازی راه اندازی کرد که در آن وی گفت هند عملاً به اهداف اقدام آب و هوایی قبل از سال 2020 رسیده است.
  • “خوشحالم كه اطلاع دهم كه هند عملاً به اهداف عمليات # ClimateAction قبل از 2020 دست يافته است. اگرچه هند مسئوليت انتشار گازهاي تاريخي را ندارد ، هند تحت رهبري پويا نخست وزير نارندرا مودي جي در ClimateActionmoefcc جهان را رهبري مي كند” ، Javadekar توییت کرد.

WHO علاقه مند به بهترین روش ها ، داده های بالینی واکسن ها دارای تأیید استفاده اضطراری است

  • “ما هفته ها قبل اشاره کردیم که WHO ابراز علاقه کرده است که برای ارزیابی موارد اضطراری لیست واکسن های نامزد در فاز 2 و فاز 3 را ذکر کند ، و این بیان هنوز باز است. … ما هنوز هم باید نه تنها داده های بالینی را ببینیم بلکه همچنین داده های مربوط به روشهای تولید خوب که بخشی از آنها در مواردی است که کشوری مجوز استفاده اضطراری را می دهد یا WHO لیست اضطراری را استفاده می کند ، “ماریانژلا سیمائو ، دستیار مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای دسترسی به داروها و محصولات بهداشتی گفت.
  • Sputnik V روسیه و همچنین واکسن های کاندیدای تولید شده توسط Pfizer / BioNTech و Moderna ، طبق اطلاعات اولیه ، بیش از 90 درصد کارایی را گزارش کرده اند. تجزیه و تحلیل موقت نشان می دهد که میانگین کارایی واکسن Oxford-AstraZeneca بالغ بر 70 درصد است.

پانل مشاوره CDC برای ملاقات در مورد تخصیص واکسن

  • روز سه شنبه هیأتی از مشاوران ایالات متحده برای رای گیری در مورد چگونگی کمبود و تهیه اولیه اولیه واکسن COVID-19 پس از تأیید ، جلسه می گیرند.
  • متخصصان پیشنهاد کرده اند که ابتدا واکسن به کارمندان بهداشت داده شود. اولویت بالا همچنین ممکن است به کارگران صنایع ضروری ، افراد با شرایط پزشکی خاص و افراد 65 سال به بالا داده شود.

ایالات متحده از زمان امضای قرارداد با طالبان حداقل 10 پایگاه در افغانستان را بسته است

  • روزنامه واشنگتن پست روز جمعه به نقل از منابع گزارش داد که حداقل 10 پایگاه نظامی ایالات متحده در افغانستان از زمان متعهد شدن ایالات متحده به کاهش حضور نظامی تحت توافق با طالبان بسته شده است.
  • براساس این روزنامه ، از آنجا که این اطلاعات علنی نشده است ، تعداد دقیق پایگاه های باقی مانده ایالات متحده در افغانستان مشخص نیست. این روزنامه افزود كه حدود 10 سال پیش ، صدها سرباز آمریكایی در افغانستان حضور داشتند اما تعداد آنها به دهها كاهش یافته است.