به اولین کنفرانس وب مستر مجازی ما بپیوندید


در حالی که حضوری رویدادهای کنفرانس وب مستر هنوز در انتظار هستند، ما همچنان بیناها و اطلاعات را با شما در این بخش به اشتراک می گذاریم گفتگوی رعد و برق کنفرانس مدیر وب سایت مجموعه های ما کانال یوتیوب. اما ما می فهمیم که ممکن است در هنگام رویدادهای زنده ارتباط شما از دست نرود ، بنابراین ما می خواهیم شما را به پیوستن به قالب جدید رویداد دعوت کنیم: اولین کنفرانس وب مستر مجازی، در تاریخ 26 اوت ، ساعت 8 صبح PDT!

چون ما از شما می خواهیم فعالانه شرکت کنند در صورت این ، این یک کنفرانس معمولی وب مستر و یک کنفرانس آنلاین معمولی نیست. این رویداد فقط برای شما مناسب نیست – بلکه است شما رویداد. به طور خاص ، کلمه “عدم کنفرانس” به این معنی است که شما انتخاب می کنید در کدام جلسات می خواهید شرکت کنید و به عنوان یک عضو فعال در آن شرکت کنید. شما با شرکت در بحث ها ، جلسات بازخورد و قالب های مشابه که به نظر شما نیاز دارند ، رویداد را شکل خواهید داد.

این مال شماست فرصت همکاری با سایر مدیران وب ، سئوکاران ، توسعه دهندگان ، بازاریاب های دیجیتال ، ناشران و Google تیم های تولیدی مانند Search Console و جستجوی Google و به ما کمک می کنند ارزش بیشتری به شما و انجمن تحویل دهیم.

ما دوباره ثبت نام را برای چند مکان دیگر در این رویداد باز کردیم. اگر می بینید “ثبت نام بسته شده است” ، نقاط از قبل پر شده اند. ممکن است در آینده رویدادهای بیشتری را اجرا کنیم ، بنابراین مراقب باشید خوراک توییتر ما و این وبلاگ

https://www.youtube.com/watch؟v=ZA9fcQJqAh0

به عنوان بخشی از مراحل ثبت نام ، از شما می خواهیم دو جلسه را که می خواهید در آن شرکت کنید انتخاب کنید. فقط جلساتی که بیشترین رای را کسب کنند قرار است در روز رویداد برگزار شوند ، بنابراین مطمئن شوید که موارد مورد علاقه خود را انتخاب کرده اید قبل از نوزدهم آگوست!

از آنجا که نقاط محدودی داریم ، ممکن است مجبور شویم شرکت کنندگان را بر اساس پیشینه و اطلاعات جمعیتی انتخاب کنیم تا از دیدگاه ها در رویداد ترکیب خوبی داشته باشیم. در صورت تأیید ثبت نام ، تا 20 آگوست به شما اطلاع خواهیم داد. پس از تأیید ثبت نام ، دعوت نامه تماس Google Meet در تاریخ 26 آگوست با سایر شرکت کنندگان ، MC و سرپرست جلسه دریافت خواهید شد. می توانید انتظار داشته باشید که از طریق تماس Google و صوتی به طور فعال در جلساتی که به آن علاقه دارید شرکت کنید. لطفا توجه داشته باشید که جلسات ضبط نخواهد شد. ما یک پست وبلاگ با برخی از برترین های یادگیری بعد از رویداد منتشر خواهیم کرد.

ما پیشنهادهای بسیار جالبی را برای ردیف شما و همچنین شگفتی های جالب دیگر به صف کرده ایم. مکان خود را قبل از نوزدهم آگوست ذخیره کنید و به اولین کنفرانس وب مستر مجازی بپیوندید!