بهترین سشوار را برای آرایشگران بخرید تا در سالن و منزل از آن استفاده کنند.

معمولا این نوع سشوارها دارای دکمه یونی یا کاملا یونی هستند. یک ماده معدنی تورمالین در هنگام گرم شدن، بار الکتریکی ایجاد می کند، شبیه به سشوارهای یونی، اما عملکرد متفاوتی دارد. با سشوارهای تورمالین، بدنه دستگاه نیز آغشته به تورمالین شده و با افزایش دمای آن، توانایی تولید یون های منفی آن فعال می شود. برای تولید یون‌های منفی، یونی به الکتریسیته مستقیم نیاز دارد، اما تورمالین اینطور نیست. اگرچه سشوارهای یونی یون های منفی نیز تولید می کنند، اما تولید یون های منفی نیز باعث افزایش دما می شود. برای افرادی که موهای بلند دارند، ممکن است سشوار برس بزرگ مفید باشد.

استفاده از یک پخش کننده هوا یا اتصال پخش کننده روی سر سشوار می تواند به تقویت اجاق های طبیعی کمک کند. چسباندن شانه به سشوار می تواند آن را براق و صاف کند. از آنجایی که موهای طبیعی و معمولی مستعد آسیب ناشی از گرما هستند، خریداران باید به دنبال سشوارهایی با تنظیمات چندگانه گرما و دما باشند. در اکثر درمان های طبیعی سشوار، مجبور نیستید از بالاترین تنظیمات استفاده کنید. مدل موی طبیعی به تنظیمات حرارتی متوسط ​​هنگام صاف کردن و دمای پایین‌تر پس از دفع گرما نیاز دارد.

برای کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . به عنوان یک سشوار عمل می کند که با تولید یون از وز شدن موها و همچنین چسبیدن مو جلوگیری می کند و در عین حال چربی و بافت مو را حفظ می کند. همچنین این نوع سشوار نسبت به انواع دیگر موها را با سرعت بیشتری خشک می کند. یونیک ها می توانند تورمالین یا یونی باشند، اما تورمالین فقط می تواند تورمالین با دمای بالا باشد، در حالی که یونیک ها می توانند بدون برق هم سرد و هم گرم باشند و به برق مستقیم نیاز دارند.

در تصمیم گیری برای شما بسیار مفید خواهد بود. سشوار سالنی مک را باید بر اساس نوع موی خود انتخاب کنید، به این معنی که باید بر اساس ضخامت یا نازکی موهایتان یا فرهای نوک مو، سشوار را انتخاب کنید. اگر موهای شما متفاوت باشد، سشوارهایی که برای شخص دیگری عملکرد خوبی دارند، ممکن است این عملکرد را برای شما نداشته باشند.کسب عنوان بهترین سشوار بستگی به نوع موی شما دارد. اگر سشوار خریداری می‌کنید، به خاطر داشته باشید که این قانون را در نظر داشته باشید تا در صورت خرید محصول اشتباه، احساس بدبختی نکنید.

سشوار حرفه ای جیمی یونی مدل GM100 برای انواع کاربردهای داخلی و داخلی قابل استفاده است. موتور این سشوار با قدرت پرتاب باد عالی و خروجی حرارت مناسب از نوع AC می باشد. سشوارهای جیمی دارای فناوری یونی هستند. با سشوارهای جیمی می توانید برای مدت طولانی و بدون خستگی از این سشوار قدرتمند استفاده کنید. این سشوار دارای حداکثر توان 2200 وات می باشد. سشوار دارای سه شاسی برای دما، قدرت و شات خنک است. توان آن بین 1800 تا 2200 وات قابل تنظیم است. موتورهای AC و توان مصرفی 2200 وات این محصول باد گرم را با سرعت بالا تولید و ایجاد می کند.

کسانی که موهای صاف یا بلند دارند باید موهای خود را به سمت بالا شانه کنند و سشوار را از نوک مو به سمت ریشه حرکت دهند. همانطور که گفتیم دستگاه هایی با تنظیمات کمتر و قدرت بیشتر مناسب تر هستند. اگرچه ممکن است یک سشوار با چندین کلید برای تنظیم دما و سرعت هوا ترجیح دهید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه دستگاه ساده تر و قدرتمندتر باشد، کاربردی تر خواهد بود. اندازه دستگاه معمولا یکی از فاکتورهای کلیدی در انتخاب سشوار است. تا زمانی که دستگاه خریداری و استفاده نشود نمی توان سطح نویز آن را شناخت. برای انتخاب خود از بخش نظرات کاربران استفاده کنید.

بوش که یک برند شناخته شده و محبوب در جهان است، در تولید تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی سرآمد است. این شرکت آلمانی سشوار بوش را تولید می کند که با داشتن مدل های زیبا و باکیفیت توانسته است خواسته های مصرف کنندگان مختلف در سراسر جهان را برآورده کند. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

همچنین زمانی که مجبور هستید موهای خود را برای چند دقیقه حالت دهید و ممکن است کمی طول بکشد، با یک سشوار سنگین کار آسانی نیست. سشوار باید جمع و جور و تاشو باشد تا بتوان آن را در کیف خود حمل کرد. اکثر سشوارها فشرده هستند، اما اگر زیاد سفر می کنید، بهتر است یک سشوار کوچک تاشو انتخاب کنید. اگر به دنبال یک سشوار خوب هستید، وزن و اندازه هر دو عامل مهمی هستند. در پاسخ به شما یک سشوار با برند خوب با ابعاد و وزن مناسب را پیشنهاد می کنیم.