بنگلادش هرگز نمی تواند از اصل بنیانگذار سکولاریسم عقب نشینی کند: پسر نخست وزیر

دهلی نو: ساجیب واضد شادی ، مشاور نخست وزیر شیخ هاسینا ، رئیس ICT و رئیس CRI ، گفت: بنگلادش هرگز نمی تواند از اصل بنیانگذاری سکولاریسم عقب نشینی کند.

وی این اظهارات را در مراسم اعطای جایزه جوانان شادی بانگلا که توسط یانگ بنگلا ساعت 8:00 روز سه شنبه برگزار شد ، بیان کرد و گفت: “به هر دینی که باشیم ، همه بنگالی هستیم.”

ساجیب واضد با اشاره به قهرمانان جوان تغییر که به دلیل تغییر شکل زندگی در جوامع خود به این جایزه اعطا شده اند ، گفت: “هر وقت به شما نگاه می کنم ، احساس الهام می کنم.”

“ما از فرهنگ شکایت استفاده می کنیم. اما ، به این جوانان نگاه کنید که ترجیح دادند شکایت نکنند. بلکه آنها لیاقت خود را به دست می آورند و بهترین تلاش خود را برای حل مشکلاتی که در جامعه مشاهده می کنند می دهند. آنها به جای اینکه امید خود را به شخص دیگری ببندند ، از طریق رهبری خود به پیشرفت کشور امیدوار شدند. ”

“کسانی که در اینجا جایزه می گیرند و کسانی که جایزه ندارند – من به هر دوی شما تبریک می گویم. این به این دلیل است که آرزوی بنگابندهو این بود که کشور را به جلو پیش ببرد. شما آن وظیفه را انجام دادید. ”

“هنگامی که می بینیم تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای پیشرفته بسیار زیاد است ، تعداد کشته ها در کشور ما کم است. انتظار می رود حتی یک مرگ هم نباشد! … آنها به توصیه های پزشکان خود توجه نکردند. اما ما این کار را کردیم. ”

وی با مشاهده اینکه رشد اقتصادی کشور با وجود بیماری همه گیر ویروس کرونا همچنان در حال افزایش است ، گفت: “بسیاری از کشورهای پیشرفته متحمل خسارات اقتصادی قابل توجهی شدند. اما ، ما به خاطر رهبری هنوز در حال پیشرفت هستیم. ”

جایزه جوانان شادی بانگلا به 30 سازمان تحت هدایت جوانان اعطا شده است که زندگی را تغییر می دهند و تغییرات مثبتی را در کشور و جامعه ایجاد می کنند.

ساجیب واضد جوی ، فرزند نخست وزیر شیخ هاسینا ، سازمانهای برنده جایزه را از طریق مراسمی مجازی که توسط بانگ بنگلا ، جبهه جوانان مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی (CRI) شاخه تحقیقاتی اتحادیه Awami League برگزار شد ، اعلام کرد.

نصرالحمید ، معتمد CRI در جلسه مجازی شرکت شده توسط دکتر نوژات چودوری حضور داشت. گواهینامه ها ، تاجی ها و لپ تاپ ها به اهدا کنندگان اهدا می شود. به غیر از آنها ، کاندیداهای برتر گواهینامه هایی نیز دریافت خواهند کرد.

Sajeeb Wazed Joy از طریق مراسمی مجازی اسامی اهدا کنندگان را اعلام کرد.

در 24 اکتبر 2019 ، او در رویداد “بیایید صحبت کنیم” در تعامل با گروهی از جوانان در “جوانان در سیاست ، جلسه Young Bangla با ساجیب وازد” ظاهر شد.

یک سال بعد ، او به صورت آنلاین ظاهر شد و از گروهی از جوانان تغییر دهنده نامزد جایزه جوانان شادی بانگلا نام برد.

در این فاصله ، وی از مردم خواست که به جای پرتاب سخنان معمول بسیاری از سیاستمداران کشور ، از طریق شبکه های اجتماعی ، از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند.

Young Bangla در 15 نوامبر 2014 راه اندازی شد تا مستقیماً نسل جوان را در فعالیت های توسعه کشور با هدف “چشم انداز 2021” شرکت دهد. این سازمان که توسط 50،000 داوطلب و 315 سازمان اداره می شود ، شامل تقریباً 3،00،000 عضو است.