بنگال تاکنون 4000 کرور روپیه برای مدیریت COVID هزینه کرده و هیچ کمکی از مرکز: TMC دریافت نکرده است

KOLKATA: کنگره ترینامول روز شنبه ادعا کرد که دولت ماماتا بانرجی تاکنون 4000 کرور برای مدیریت COVID-19 در بنگال غربی هزینه کرده و هیچ کمکی از دولت NDA به رهبری BJP در مرکز برای مقابله با وضعیت همه گیر دریافت نکرده است. .

وزیر امور زنان و رفاه اجتماعی ایالتی زنان و کودکان ، ششی پانجا گفت که از ابتدا ، دولت بنگال غربی با سرعت سریع زیرساخت های لازم را برای مقابله با بیماری همه گیر ایجاد کرده است.

“بدون هیچ کمکی از طرف مرکز ، دولت ماماتا بانرجی برای مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 در این ایالت 4000 کرور هزینه کرده است.

وی به خبرنگاران در مقر TMC در اینجا گفت: “این مبلغ 1200 کرور قبل از ماه ژوئن و 2800 کرور باقیمانده هزینه کرده است.”

پانجا گفت ، این کشور با فاجعه مضاعف COVID-19 و ابر سیکلون آمفان روبرو شده بود که در آن خسارات به 1.02 لور کرور رسید.

وی گفت: “دولت بنگال غربی 6500 کرور در تأمین امداد و بازسازی زیرساخت های متاثر از ابر سیکلون هزینه کرده است.”

پانجا با ادعای اینکه مرکز هیچ گونه کمکی به دولت نکرده است ، گفت که دولت NDA به رهبری BJP حق قانونی بنگال غربی را رد کرده است.

وی ادعا کرد که دولت اتحادیه هنوز 50،000 کرور حق بدهی به بنگال غربی پرداخت نکرده است ، که 36،000 کرور آن برای طرح های سرمایه گذاری شده توسط ایالت و مرکز است ، در حالی که دولت TMC اطمینان داده است که هیچ پروژه ای به دلیل این.

وی گفت: “این ایالت هنوز 11 هزار کرور تحت واگذاری بودجه دریافت نمی کند زیرا سهم آن از مالیات های مختلفی است که از ایالت دریافت می شود.” ، وی افزود که 3000 کرور دیگر از دولت مرکزی بابت یارانه مواد غذایی و برخی دیگر از صندوق ها پرداخت می شود.

وزیر ادعا کرد که جدا از 50 هزار کرور روپیه ، دولت بنگال غربی هنوز 7،750 کرور به دلیل حق جبران خسارت GST دریافت نکرده است.

وی ادعا کرد که این ایالت هنوز از طریق طرح وام گیری مرکز 6،787 کرور روپیه دریافت نمی کند.

وزیر گفت که BJP متحدان سیاسی خود را از دست می دهد و خود را “متحدان جدید” در سازمان های تحقیقات مرکزی می کند تا مخالفان سیاسی را شکست دهد.

پانجا گفت: “BJP متحدان خود را از دست می دهد ، شیو سنا و شیرومانی آکالی دال را ترک کرده اند و JD (U) نیز احتمالاً NDA را ترک خواهد کرد. متحدان جدیدی در CBI ، ED و بخش مالیات بر درآمد پیدا کرده است.”

رهبر TMC ادعا كرد كه آرجون سینگ ، نماینده BJP ، هنگام ارائه نامزدی خود برای انتخابات لوك سبها ، اطلاعات كامل را به كمسیون انتخابات نداده است.

او ادعا کرد که سینگ ، MLA سابق TMC که قبل از انتخابات عمومی 2019 به BJP پیوست ، در اظهارنامه خود به کمیسیون انتخابات در مورد دارایی های مالی و روابط خود به طور کامل اعلام نکرده است.