برنج AICC اکنون در بیهار با توطئه های شکار غیرقانونی روبرو می شود

دهلی نو: نمایش ضعیف کنگره در نظرسنجی های بیهار باعث هشدارهای داخلی مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از 19 رهبر این حزب تحت رادار شکار غیرقانونی BJP و JDU قرار گرفته باشند ، حتی اگر این حزب با پسامحاله شناخته شده روبرو باشد تف

AICC ، که زیر چمدان چرخش انتخاباتی است ، به نظر می رسد که در تاریکی در مورد چگونگی جلوگیری از یک فرار احتمالی فکر می کند و در حال بررسی اعزام نمایندگان به پاتنا یا دعوت از MLA به دهلی برای جلسه بعد از چت پوجا است ، به گفته یک مقام ارشد.

“ما می دانیم که هر دو BJP و JDU در تلاش هستند تا برخی از MLA های ما را شکار کنند. برخی از مسائل داخلی وجود دارد. پس از چت (21 نوامبر) ، ممکن است شخصی به پاتنا اعزام شود یا جلسه MLA های ما در اینجا ترتیب داده شود. ” “ما باید برنامه را با در نظر گرفتن برنامه اولین جلسه مجمع جدید تنظیم کنیم.”

منابع گفتند که برخی از رهبران ارشد کنگره در اینجا قبلاً از محافل حزب ایالتی درباره بحران تولید بازخورد دریافت کرده اند. مشاجره در جلسه MLA های جدید کنگره ، جمعه گذشته ، جایی که اجت شارما به عنوان رهبر CLP منصوب شد با اعتراض طرفداران ویجی شانکر دوبی و سیذارت ساوراو ، اکنون بسیاری فکر می کنند که این فقط آغاز است.

محافل کنگره می دانند که JDU نیتیش کومار مشتاق است موقعیت خود را از 43 MLA فعلی و BJP به همان اندازه مصمم برای تحکیم بیشتر مزیت عددی خود در مجمع ارتقا دهد ، MLA های کنگره با “پیشنهاد رقابت” از طرف دو متحد حاکم روبرو هستند.

یک رهبر ارشد کنگره بهار گفت: “پس از سوگند دادن MLAs در 23 نوامبر ، فقط دو موضوع مهم است – چه زمانی BJP یا JDU تصمیم به شکار غیرقانونی می گیرد و آیا این امر به صورت عمده یا خرده فروشی است.”

در آخرین مجمع ، پس از عبور کومار از اتحاد بزرگ به BJP ، رئیس وقت PCC و برخی از قانونگذاران کنگره از آن خارج شده بودند و منابع گفتند ، برخی از کسانی که سپس برای JDU ثبت نام کرده بودند اما همچنان باقی ماندند هنوز در میان MLA های جدید کنگره هستند .

ویوک تانکا ، نماینده کنگره ، که از جمله متقاضیان تغییر بود که در ماه اوت گذشته با سونیا گاندی نامه نوشت ، با ابراز ناراحتی از ادامه حرکت حزب و عدم برداشتن اقدامات اصلاحی ، روز دوشنبه به ET گفت: “مگر اینکه کنگره عمل خود را انجام دهد ، نه تنها حزب بلکه دموکراسی کشور ما نیز دچار بحران خواهد شد. BJP قبلاً بسیاری از مسسات را تصرف کرده است. اگر رهبری کنگره هنوز نتواند عمل خود را انجام دهد ، این امر منجر به فاجعه های بزرگتری خواهد شد. ” کارتی چیدامبارام ، نماینده کنگره ، در توئیتر خود نوشت: “زمان آن رسیده است که ما به گذشته نگاه کنیم ، ایده پردازی کنیم ، مشورت کنیم و عمل کنیم.”

در حالی که کاپیل سیبال احساس خود را نشان می داد ، راجستان ، CM Ashok Gehlot با حمایت از بحث داخلی در مورد مسائل مربوط به احزاب ، سعی در کنترل خسارت داشت. Gehlot در توئیتی نوشت: “کنگره بحران های مختلفی از جمله 1969 ، 1977 ، 1989 و بعداً در سال 1996 را دیده است ، اما هر بار که به دلیل ایدئولوژی ، برنامه ها ، سیاست ها و اعتقاد راسخ به رهبری حزب قوی تر می شدیم.” اردوگاه جویای تغییر ، که روز یکشنبه ادعای ارسال نامه دوم به رئیس حزب را رد کرد ، اکنون حتی احساس می کند یک جلسه CWC (که برای آن اقدامی آغاز شده است) “برای نشان دادن وفاداری و خفه کردن بحث” معنایی ندارد.