بررسی کووید: بررسی درب به در در مناطق مهار شده دهلی در میان سنبله COVID-19

دهلی نو: در میان افزایش موارد ویروس کرونا در پایتخت ملی ، یک نظرسنجی خونه به خونه برای شناسایی و آزمایش افراد علامت دار برای COVID-19 در مناطق مهار شده و مملو از شهر از روز جمعه آغاز شد. مقامات گفتند که این بررسی در طی پنج روز تکمیل می شود و بیش از 57 نفر در مناطق مهار شده ، مناطق متراکم و خوشه های شناسایی شده ویروس را پوشش می دهد.

وزیر بهداشت دهلی Satyendar Jain به خبرنگاران گفت که هدف از این تحقیق شناسایی و آزمایش افراد علامتی است که در مناطق مهار شده و مناطق پر جمعیت زندگی می کنند.

مقامات منطقه گفتند که تمام مناطق مهار و مناطق فوق العاده پراکندگی از طریق تیم هایی از جمله معلمان ، کارمندان شرکت های شهرداری ، کارگران آشا و داوطلبان دفاع مدنی تحت پوشش قرار گرفته است.

یک قاضی دادگستری گفت: “همه پروتکل ها برای آزمایش همه افراد علامت دار پیگیری می شوند. نظرسنجی ظرف 5 روز تکمیل می شود.”

در حال حاضر بیش از 4500 منطقه مهار در دهلی وجود دارد.

به دنبال جلسه ای بین آمیت شاه ، وزیر داخلی اتحادیه و آرویند کجریوال ، وزیر ارشد ، تصمیم گرفته شد که نظرسنجی در این شهر توسط تیم های AIIMS ، دولت دهلی و شرکت های شهرداری انجام شود و تمام افراد علامت دار در این نظر سنجی مورد آزمایش قرار گیرند و درمان لازم را انجام داد.

حدود 9500 تیم نظارتی برای انجام یک نظرسنجی از خانه به خانه تشکیل شده و مستقر شده اند. مقامات افزودند که هر تیم هدف بررسی روزانه 50 خانوار را دارد.