بررسی دوربین مداربسته لامپی

دوربین مدار بسته لامپی

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

 

نصب آسان دوربین لامپی

یکی از دغدغه های خریداران دوربین مدار بسته نصب آن می باشد که بعضا از لحاظ هزینه و زمان دشواری هایی ایجاد میکند . اما دوربین مداربسته لامپی از لحاظ یک دوربین شگفت انگیز است . برای نصب دوربین لامپی کافیست این دوربین را مانند یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل نمایید . کار تمام است!!! نصب فیزیکی دوربین مدار بسته به پایان رسید فقط تنظیمات و راه اندازی نرم افزاری میماند که در ادامه توضیح داده میشود. نصب دوربین لامپی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در خرید دوربین مداربسته لامپی است که ارزش خرید دوربین لامپی را بالاتر میبرد و همچنین قیمت دوربین مداربسته لامپی بسیار اقتصادی است که در کنار نصب راحت آن فروش این محصول در بازار جهانی و ایران به شدت افزایش یافته است. 

دوربین لامپی v380 FullHD

دوربین لامپی و تصویر برداری 360 درجه

این دوربین دارای لنز پانوراما میباشد و میتواند تصویر را در حالت واید ضبط کرده و دور تا دور محیط را به صورت 360 درجه تصویر برداری کند . دوربین لامپی با توجه به اینکه اکثر مواقع روی سقف نصب میباشد و لنز پانوراما میتواند تصویر کامل یک اتاق را ضبط نماید . از این رو دوربین مداربسته لامپی به دوربین 360 درجه نیز معروف است.

دوربین لامپی v380 FullHD

این تنها نوع مشاهده تصویر در دوربین لامپی v380 نیست و انواع نمایش تصویر دیگری دارد که در عکس زیر میتوانید مشاهده کنید

 

دوربین لامپی ، یک دوربین مداربسته بی سیم 

داخل دوربین لامپی یک عدد ماژول وای فای قرار داده شده است که به صورت بی سیم و از طریق WIFI به مودم متصل میشود و تصاویر را روی اینترنت بصورت P2P انتقال میدهد و میتوانید از طریق تلفن همراه خود تصاویر را مشاهده کنید

دوربین لامپی v380 FullHD