با لایحه دولت در مورد تغییر مذهب مخالفت خواهد کرد: اخیلش یاداو

خوشبختانه: آخیلش یداو ، وزیر سابق اوتار پرادش ، روز شنبه گفت که حزب وی وقتی برای تصویب در مجلس قرار گیرد ، با لایحه دولت ایالتی در مورد تغییر مذهب مخالفت خواهد کرد.

کابینه آغازین این هفته برای جلوگیری از تبدیل های مذهبی اجباری یا “غیر صادقانه” از جمله مواردی که به خاطر ازدواج انجام می شود و می تواند متخلفان را تا 10 سال در زندان بیاندازد ، مصوبه منع تبدیل غیرقانونی دین به اوتار پرادش را اعلام کرد.

آناندیبن پاتل ، فرماندار اوتار پرادش ، روز شنبه به این فرمان رضایت داد. اکنون ، این ماده در مجلس قانونگذاری ایالت برای تصویب ارائه خواهد شد.

درمورد آن ، آخیلش یداو به خبرنگاران گفت ، “حزب سماجوادی طرفدار هیچ قانونی نیست. ما با آن مخالفت خواهیم کرد (وقتی صحبت از مجمع شود).”

وی همچنین تلاش کرد تا ارتباط آن را هنگامی که دولت برنامه هایی برای تشویق ازدواج های بین کاست و بین عقاید دارد ، بداند.

وی گفت ، دولت نمی خواهد در مورد موضوعات مهم تری بحث كند ، زیرا به موجب آن این مصوبه را آورده است ، و ادعا كرد كه باعث ایجاد نفرت و انشعاب در جامعه می شود.

رئیس SP همچنین از اعتراض کشاورزان به قوانین مزرعه مرکز حمایت کرد.

وی گفت: “بهبود کشاورزان از طریق قوانین نمی تواند تضمین شود. این فقط زمانی اتفاق می افتد که دولت روی کار بیاید و قیمت مناسب محصولات آنها را فراهم کند.”

آخیلش ادعا کرد ، “هیچ دولت دیگری به اندازه این دولت در حق کشاورزان قساوتی نکرده است. کسانی که قول داده اند درآمد خود را دو برابر کنند این رفتار را انجام می دهند.”

وی همچنین پرسید که چه زمانی این مرکز قانونی را برای دو برابر کردن درآمد کشاورزان و ایجاد اشتغال برای جوانان وضع می کند.

آخیلش با زیر سوال بردن ادعاهای سرمایه گذاری دولت UP ، اظهار داشت که این باید همچنین بگویید که چگونه در فساد و برخوردهای جعلی موفق شده است.

وی ادعا كرد: “پرونده های جعلی علیه رهبران سیاسی در حال تشكیل است.”

آخیلش یاداو در پاسخ به سوالی درباره اتهامات فساد مالی علیه رهبر حزب خود اعظم خان ، گفت که وی به دلیل انجام کارهای خوب هدف قرار گرفته است.

وی گفت که فقط زمان در مورد فساد و غنایمی است که تحت قانون BJP در جریان است ، نشان خواهد داد.

نخست وزیر سابق بار دیگر گفت که دولت BJP از طرح ها و برنامه های رژیم SP قبلی به رهبری وی کپی می کند و امیدوار است که مردم در انتخابات مجمع 2022 فرصتی دیگر به حزب وی بدهند.