بازی‌های دانشگاه هندی خلو: بازی‌های دانشگاه خلو هند: پنجاب تاج قهرمانی را دوباره به دست آورد

دانشگاه پنجاب، Chandigarh (PUC)، پس از یک فاصله یک دوره، تاج قهرمانی خود را دوباره به دست آورد، زیرا علیرغم یک رفت و برگشت تمیز در شمشیربازی، دانشگاه گورو ناناک دیو (GNDU)، امریتسار، در روز پایانی مسابقات در دانشگاه هندی خلو شکست خورد. بازی ها (KIUG).

یاش غنگاس، قهرمان بازی‌های ملی، ستاره‌ای دیگر در روز پایانی بود که همه را در زمین‌های دانشگاه BBD در لاکنو هیجان‌زده کرد تا مدال طلا را برای دانشگاه چودری بانسی لال (CBLU) در دسته 100+ کیلوگرم مردان جودو به دست آورد.

چهار طلای دیگر در روز پایانی به دانشگاه بمبئی (جودوی زنان 78+ کیلوگرم)، دانشگاه ساویتریبای فوله پونا (SPPU) که ​​طلای یوگاسانای سنتی گروه مردان را در سالن SAC موسسه فناوری هند-دانشگاه هندو بنارس (Banaras) برنده شد. پردیس IIT-BHU) در دانشگاه بنارس و چندیگر (CU) و دانشگاه ماهارشی دایاناند (MDU)، روهتاک، که دو طلای وزنه برداری را در دانشگاه GB در گریت نویدا کسب کرد.

بنابراین PUC با مجموع 69 مدال شامل 26 مدال طلا، 17 نقره و 26 مدال برنز به پایان رسید. GNDU با کسب 24 مدال طلا، 27 نقره و 17 برنز به مقام دوم رسید و برای اولین بار در میان سه مدال برتر قرار گرفت.

دانشگاه جین، کارناتاکا، قهرمان دوره گذشته، با 16 مدال طلا، 10 نقره و 6 برنز سوم شد.

جین، با این حال، این آرامش را خواهد داشت که موفق‌ترین ورزشکاران مرد و زن KIUG 2022 UP را داشته باشد. هر دوی آنها به شنا تعلق دارند که در آن سیوا سریدار در بخش مردان با مجموع 11 مدال از جمله هشت طلا در صدر قرار گرفت در حالی که شرونگی بندکار 9 مدال در بخش زنان شامل 5 طلا کسب کرد. 131 دانشگاه از 203 دانشگاهی که در نهایت شرکت کردند، در این بازی ها مدال گرفتند، جایی که حداقل 11 رکورد جدید در طی 12 روز مسابقه ایجاد شد.

بازی ها در 9 مکان در چهار شهر UP به نام های لاکنو، بنارس، گوراخپور و گاوتامبود ناگار برگزار شد.