بازگشت ویرات کوهلی حفره بزرگی ایجاد می کند ، سرنوشت سریال Ind-Oz به انتخاب ها بستگی دارد: چپل

ایان چاپل افسانه ای معتقد است که عزیمت ویرات کوهلی پس از اولین آزمون هند و استرالیا در ماه آینده “ایجاد یک حفره بزرگ” در ترکیب بازدید کنندگان خواهد کرد ، و یک معضل انتخاب ایجاد می کند که در نهایت می تواند تصمیم بگیرد که سریال به کدام سمت پیش می رود. کوهلی پس از اولین آزمایش در آدلاید از 17 تا 21 دسامبر به خانه باز می گردد تا از اولین فرزند خود استقبال کند. چپل 77 ساله احساس می کند این موقعیت فرصتی مناسب برای نشان دادن مهارت های خود را برای خفاش های جوان هندی فراهم می کند.

چاپل در ستونی برای ESPNcricinfo.com نوشت: “این امر باعث ایجاد یک حفره بزرگ در نظم چوب زدن هند و همچنین فرصتی برای یکی از بازیکنان جوان با استعداد خود می شود تا نام خود را به دست بیاورند.” “آنچه قبلاً به عنوان یک کشمکش هیجان انگیز شکل گرفته بود اکنون محرک تصمیمات حیاتی در انتخاب است. نتیجه می تواند به این نتیجه برسد که چه کسی شجاع ترین انتخاب کنندگان است.”

چاپل با تأکید بر اهمیت انتخاب صحیح انتخاب ، به ویل پوکوفسکی رای داد که جو برنز غیر رنگی را انتخاب کند تا شریک دیوید وارنر در شیار آغازین استرالیا باشد. او با جاستین لانگر ، مربی استرالیا ، که از برنز حمایت کرده است ، اختلاف داشت. چاپل گفت که انتخاب باید همیشه بر اساس فرم فعلی انجام شود.

“من از جمع شدن مربی استرالیایی در انتخاب بین جو برنز فعلی و ستاره در حال ظهور ویل پوکوفسکی برای شریک افتتاحیه دیوید وارنر بسیار ناراحت شدم.” شما نباید ارزش مشارکت را بیش از حد ارزیابی کنید. مشارکتهای برنز در تابستان گذشته برابر با کل 256 اجرا در میانگین 32 در دو نیم قرن بود. این عملکرد یک بازیکن تست زیر متوسط ​​است. ”

وی افزود: “پوكوسوكی با ساختن شش قرن در سطح شیلد ، پتكی را به داخل ورودی برده است ، سه تای آنها دو برابر شده است ؛ دو تای آن دو صدها در این فصل آمده است.” چاپل احساس می کند که هند از نظر آمادگی در COVID-19 برابر با میزبان برتری دارد. “ممکن است برنامه کریکت استرالیا پر هرج و مرج و همه گیر این تابستان فقط به نفع هند باشد در تلاش برای تکرار پیروزی در سری تور گذشته.

وی گفت: “دوره قفل شده اجباری هند – با آموزش مجاز – زمان بیشتری را برای سازگاری در شرایط استرالیا به تیم می دهد تا برنامه عجله پیش آزمون که تیم های تور به طور معمول تجربه می کنند.” چپل گفت ، زمان آموزش اضافی در حالی که در قرنطینه هستید ، به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با شرایط استرالیا سازگار شوند.

اگر گزینشگران هندی کار خود را به درستی انجام داده باشند ، بتمن هایی که در حال حاضر در تمرین قفل سیدنی هستند ، به جای اینکه با تجربه گیج شوند ، با نیازهای مورد نیاز در زمین های پرش دوباره آشنا می شوند. ”

تور هند Down Under با سه ODI در 27 نوامبر در اینجا آغاز می شود و به همین ترتیب T20 International و سری مسابقات چهار مسابقه ای مورد انتظار برگزار می شود. هندی ها پس از ورود به اینجا در 13 نوامبر ، در حال گذراندن یک دوره قرنطینه دو هفته ای هستند ، اما کوهلی و افرادش در حالی که در انزوا بودند ، توسط دولت نیو ساوت ولز مجاز به آموزش هستند.