باربی: تریلر جدید باربی منتشر شد. مارگو رابی به دنیای واقعی سفر می کند

در جدیدترین کلیپ از فیلم باربی گرتا گرویگ، شخصیت اصلی باربی با بازی مارگو رابی را می بینیم که برای سفر به دنیای واقعی آماده می شود. این تصمیم از یک دوره شدید خود انعکاس ناشی از یک اقدام غیرمنتظره ناشی می شود: باربی که پاشنه های خود را روی زمین می گذارد. با این حال، قبل از شروع ماجراجویی، او یک مهمانی دیدنی برپا می کند. در میان جشن‌ها، باربی یک سوال قابل تأمل را مطرح می‌کند و از حاضران می‌پرسد آیا هرگز به مفهوم مرگ‌ومیر فکر می‌کنند یا خیر. این نمونه جنبه مرتبط و درونگرایانه باربی را به نمایش می گذارد که به شخصیت او عمق می بخشد.

علاوه بر مارگوت رابی، فیلم باربی دارای گروه بازیگران قابل توجهی از جمله رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، کیت مک کینون، مایکل سرا، آریانا گرینبلات، عیسی رائه، ریا پرلمن، ویل فرل، آنا کروز کاین، اما مکی، هاری نف، الکساندرا شیپ، کینگزلی بن آدیر، سیمو لیو، انکوتی گاتوا، اسکات ایوانز، جیمی دمتریو، کانر سویندلز، شارون رونی، نیکولا کوگلان، ریتو آریا، دوآ لیپا و هلن میرن. این فیلم با چنین ترکیب متنوع و با استعدادی نوید ارائه یک تجربه منحصر به فرد و فریبنده را می دهد.


این آخرین کلیپ نگاه جامع تری به فیلم ارائه می دهد و درک بهتری از لحن و ویژگی های آن ارائه می دهد. به نظر می‌رسد که این فیلم با استقبال بی‌نظیر خود، نوید یک تجربه سینمایی غیرمتعارف و قابل تامل را می‌دهد. این فیلم که برای اکران در 21 جولای برنامه ریزی شده است، مصادف با اولین نمایش اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان است و فرصتی هیجان انگیز برای لذت بردن از یک ویژگی دوگانه از دو فیلم مورد انتظار را ایجاد می کند.

فیلم باربی حالا بعد از دو تیزر، نگاه سومی به دنیای خود را برای ما فراهم کرده است. این جدیدترین کلیپ جامع ترین درک را از اینکه فیلم چگونه خواهد بود به ما می دهد و ماهیت عجیب و غریب و غیر متعارف آن را برجسته می کند. بدیهی است که فیلم تجربه ای منحصر به فرد و احتمالاً عجیب و غریب را برای مخاطب ارائه خواهد کرد.

تقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید زیرا فیلم باربی قرار است در ۲۱ جولای اکران شود، که به‌طور تصادفی با اکران اوپنهایمر کریستوفر نولان همخوانی دارد. این همزمانی فرصتی هیجان‌انگیز را برای تماشاگران سینما فراهم می‌کند تا در یک ویژگی دوگانه قابل توجه، تجربه داستان‌سرایی متمایز و جذاب هر دو فیلم را تجربه کنند. به جرات می توان گفت که این روز خاص در سینما یکی از روزهای به یاد ماندنی خواهد بود.

سوالات متداول

  1. فیلم باربی چه زمانی اکران می شود؟
    21 جولای 2023
  2. لحن فیلم باربی چیست؟
    قول می دهد عجیب و غیر متعارف باشد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.