ایالات متحده رکورد دیگری را در موارد Covid در یک روز ثبت می کند: ردیاب

برای سومین روز متوالی ، ایالات متحده روز شنبه رکورددار موارد ویروس کرونا در 24 ساعت بود و به 230،000 عفونت جدید رسید ، طبق شمارش دانشگاه جان هاپکینز.

بر اساس داده های زمان واقعی ارائه شده توسط دانشگاه مستقر در بالتیمور در ساعت 8:30 بعد از ظهر (01:30 به وقت گرینویچ شنبه) ، ایالات متحده 2527 مورد مرگ ناشی از کوید را در همان بخش ثبت کرده است.

ایالات متحده – کشوری که بیشترین تعداد ویروس کرونا و مرگ و میر در جهان را دارد – طی هفته های اخیر شاهد شیوع مجدد چشمگیر اپیدمی خود بوده است.

مقامات بهداشتی آمریکا پس از مسافرت میلیون ها آمریکایی برای جشن تعطیلات هفته شکرگذاری علیرغم درخواست مقامات برای ماندن در خانه ، نسبت به افزایش موج هشدار دادند.

به مدت دو هفته ، ایالات متحده به طور مرتب بالای 2000 مرگ و میر در روز قرار دارد ، همانطور که در بهار در اوج اولین موج شیوع این کشور اتفاق افتاد.

بر اساس پروژه پیگیری COVID ، تعداد افراد بستری شده در Covid-19 نیز بخصوص در پرجمعیت ترین ایالت های کالیفرنیا ، فلوریدا ، نیویورک و تگزاس به طور پیوسته در حال افزایش است.

ایالات متحده بیش از 14.6 میلیون مورد بیماری Covid و بیش از 281،000 مورد مرگ و میر از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر را ثبت کرده است.