اودیشا: تصادف قطار اودیشا: مخالفان تسلیت تسلیت می‌گویند، نقص سیستم سیگنالینگ را عامل حادثه می‌دانند

رهبران اپوزیسیون ضمن ابراز تسلیت در مورد مرگ بیش از 200 مسافر در حادثه قطار اودیشا، سؤالاتی را در مورد سیستم سیگنالینگ راه آهن که ظاهراً منجر به سقوط شده است، مطرح کردند. حداقل 233 نفر در سانحه تصادف با قطار سریع السیر بنگالورو-هاورا، قطار سریع السیر کوروماندل مرکزی شالیمار-چنای و یک قطار کالایی در روز جمعه کشته و حدود 900 نفر مجروح شدند.

“از شنیدن خبر غم انگیز تصادف قطار اکسپرس کروماندل و یاشوانتپور-هورا در اودیشا متحیر و مضطرب شدم.

ساکت گوخاله، سخنگوی TMC در توییتی نوشت: “دعاهای صمیمانه من برای افراد آسیب دیده و خانواده های آنها. … این که یک نقص سیگنالینگ ادعایی منجر به تصادف 3 قطار شد، غیرقابل باور است. سوالات جدی وجود دارد که نیاز به پاسخ دارند.”

دیپانکار باتاچاریا، دبیر کل CPI (ML) نیز همین سوال را مطرح کرد.

“آیا ما دیگر هیچ سیستم سیگنال دهی و ایمنی در راه آهن هند نداریم؟ یا چنین تراژدی های وحشتناکی به یک امر عادی برای سفرهای ریلی در هند تبدیل خواهد شد؟ ما پاسخی به قربانیان و خانواده هایی داریم که نزدیکان و عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند.” بدبختی،» او در توییتی گفت.

بینوی ویسوام، نماینده CPI، خواستار استعفای وزیر راه آهن آشوینی وایشناو به دلیل این حادثه شده است. دولت فقط بر قطارهای لوکس تمرکز می کند. قطارها و ریل های مردم عادی نادیده گرفته شده است. مرگ اوریسا نتیجه آن است. وزیر راه آهن باید استعفا دهد. تمرکز فقط بر قطارهای لوکس. قطار و ریل مردم عادی نادیده گرفته شده است. مرگ اوریسا نتیجه آن است. ویسوام در توییتی نوشت: وزیر راه آهن باید استعفا دهد. رئیس حزب حاکم بهاراتیا جاناتا، جی پی نادا، در توییتی گفت که BJP تصمیم گرفته است تا تمام برنامه های خود را به مناسبت پایان نه سال دولت خود در مرکز در پی این حادثه به تعویق بیندازد.

مالیکارجون خارگ، رئیس کنگره و راهول گاندی، رئیس سابق حزب، روز جمعه از تراژدی قطار در اودیشا ابراز ناراحتی کردند و از کارگران و رهبران حزب خواستند تا همه حمایت های لازم را برای تلاش های نجات ارائه دهند.

با ورودی های PTI