انگلیس وزیر واکسن ها را برای نظارت بر تلقیح COVID منصوب می کند

لندن: دولت انگلیس روز شنبه وزیر واکسن را منصوب کرد در حالی که آماده می شود میلیون ها نفر را علیه ویروس کرونا تلقیح کند ، به طور بالقوه ظرف چند روز شروع می شود.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: ندیم زهاوی ، قانونگذار محافظه کار ، بر بزرگترین برنامه واکسن کشور در دهه های گذشته نظارت خواهد کرد.

تنظیم کننده داروهای انگلستان در حال ارزیابی دو واکسن است – یکی توسط Pfizer و BioNTech و دیگری توسط دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca – برای بررسی اینکه آیا ایمن و موثر هستند. روزنامه گاردین گزارش داد که به بیمارستان ها گفته شده است در صورت تأیید ، می توانند اولین دوزهای Pfizer را در هفته 7 دسامبر دریافت کنند.

انگلستان می گوید که اولین کارمندان مراقبت های بهداشتی و ساکنان خانه سالمندان اولین افرادی هستند که واکسینه می شوند و افراد مسن نیز به دنبال آنها افراد بالای 80 سال را واکسینه می کنند.

انگلیس 40 میلیون دوز واکسن Pfizer / BioNTech را سفارش داده است که برای 20 میلیون نفر کافی است و 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد / آسترا زنکا را دارد.

درمجموع ، دولت انگلیس توافق کرده است تا 355 میلیون دوز واکسن از هفت تولید کننده مختلف خریداری کند ، زیرا آمادگی لازم را برای واکسیناسیون بیشتر از 67 میلیون نفر در کشور دارد

تصمیماتی که در صورت وجود ، واکسن برای آنها مجاز است ، توسط آژانس تنظیم کننده داروها و محصولات بهداشتی مستقل اتخاذ می شود.

طبق داده های اولیه Pfizer و BioNTech می گویند واکسن آنها 95 درصد موثر است. باید در دمای بسیار سرد منفی 70 درجه سانتیگراد (منهای 94 فارنهایت) نگهداری شود.

واکسن Oxford-AstraZeneca را می توان در دمای معمولی یخچال نگهداری کرد ، و همچنین ارزان تر از رقبای اصلی آن است. اما برخی از دانشمندان شکافها در نتایج گزارش شده آن را زیر سوال برده اند.

آکسفورد و AstraZeneca این هفته گزارش دادند که به نظر می رسد واکسن آنها در افرادی که دو دوز دریافت کرده اند 62 درصد موثر است و در صورت دریافت دوز نیم به داوطلبان و به دنبال آن دوز کامل ، 90 درصد موثر است. آنها گفتند که نیمی از دوز به دلیل خطای تولید تجویز شده است و آنها یک آزمایش بالینی جدید را برای بررسی موثرترین رژیم دوز برنامه ریزی می کنند.

دولت انگلیس امیدوار است که با ترکیبی از واکسن ها و آزمایش های گسترده نیاز به محدودیت در تجارت و زندگی روزمره ای که برای جلوگیری از ویروس کرونا ایجاد کرده بود ، پایان یابد. انگلیس با بیش از 57000 مورد مرگ ناشی از ویروس ، مرگبارترین شیوع COVID-19 در اروپا را داشته است.

نخست وزیر این هفته گفت که مقامات امیدوارند “اکثریت قریب به اتفاق افرادی که بیشترین محافظت را تا عید پاک دارند”. اما او هشدار داد که “ما ابتدا باید از زمستان سخت عبور کنیم” از محدودیت ها.

یک قفل ملی چهار هفته ای در انگلیس قرار است چهارشنبه پایان یابد و با سیستم سه طبقه اقدامات منطقه ای که فعالیت های تجاری ، مسافرت و معاشرت را محدود می کند جایگزین خواهد شد. اکثریت قریب به اتفاق کشور در دو طبقه فوقانی قرار دارد.

جانسون با مخالفت با اقدامات دهها قانونگذار حزب محافظه کار خود روبرو است که می گویند خسارت اقتصادی بیش از مزایای بهداشت عمومی است.

وزیر کابینه بور ، مایکل گاو گفت که محدودیت ها “بسیار سخت” لازم است تا از زمستان سال گذشته سیستم بهداشت و درمان سركوب شود.

گاو در تحریریه در تایمز لندن نوشت: در حال حاضر 16000 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان های انگلیس وجود دارد که فاصله چندانی با اوج 20 هزار آوریل ندارد. افزایش عفونت ها به این معنی است که بیماران ویروس کرونا “همه موارد را به جز موارد اضطراری جابجا می کنند. و سپس حتی آن. “، او گفت.

گوو نوشت: “اگر با این وجود می توانیم سطح عفونت را ثابت نگه داریم یا حتی بهتر از آن پایین بیاییم و تا ژانویه و فوریه ادامه دهیم ، پس می توان اطمینان داشت که واکسیناسیون مشکل را از بین خواهد برد.”