انتشار Yaathisai Ott: کی و کجا ‘Yaathisai’ در OTT عرضه می شود؟ در اینجا همه چیزهایی است که ممکن است بخواهید بدانید

«Yaathisai» ابتدا در 21 آوریل با نظرات متفاوت منتقدان اکران شد. داستان این فیلم در قرن هفتم می گذرد و داستانی ساختگی را با محوریت یک شاهزاده پاندیا دنبال می کند. تریلر این فیلم باعث مقایسه علاقه مندان به سینما با تولید پرهزینه Mani Ratnam، Ponniyin Selvan یا معروف به PS شد که در دو قسمت منتشر شد.

تریلر جذاب به کارگردانی دهرانی راجندران، مخاطبان را در این فکر فرو برد که با حمایت یک شرکت تولیدکننده بزرگ چه چیزی می توانست به دست آورد. جالب اینجاست که این فیلم یک هفته قبل از قسمت دوم Ponniyin Selvan اکران شد.

صحبت از امور مالی شد، طبق گزارش ها، فیلم با بودجه ای در حدود 7 تا 10 کرور ساخته شده است. در حالی که مجموعه باکس آفیس هنوز منتشر نشده است. TOI به آن 3 ستاره از 5 امتیاز داد و نوشت: «فیلم شدید و جذاب است».

بازیگران برجسته ای مانند Shakthi Mithran، Seyon، Rajalakshmi، Guru Somasundram و Chandrakumar نقش مهمی در این تولید داشتند که توسط KJ Ganesh تهیه شد. فیلمبرداری و تدوین به ترتیب بر عهده آکیله کاتاموتو و ماهندران گانسان بود و چاکروارتی موسیقی فیلم را ساخت.

با این اوصاف، بدون بحث زیاد، بیایید مستقیماً به سر اصل مطلب برویم – Yaathisai آماده است تا اولین حضور OTT خود را در Amazon Prime Video انجام دهد، بنابراین، طرفداران می توانند آن را از 12 می 2023 پخش کنند.

سوالات متداول

  1. Yaathisai چه زمانی در OTT می آید؟
    از 12 مه 2023 برای پخش در دسترس خواهد بود.
  2. چه کسی Yaathisai را کارگردانی کرده است؟
    Dharani Rasendram کارگردانی Yaathisai را بر عهده داشته است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.