انتخابات DDC: رهبران ارشد BJP از حالت مبارزات انتخاباتی در J&K استفاده می کنند

دهلی نو: BJP شرط بندی بزرگی در انتخابات هشت مرحله ای شورای توسعه منطقه (DDC) در J&K انجام داده است ، مرحله اول آن در 28 نوامبر برگزار خواهد شد ، در حالی که تعدادی از رهبران ارشد حزب به مبارزات انتخاباتی کمک می کنند. حتی اگر رهبران حزب ادعا می كنند كه انتخابات بیشتر مربوط به موضوعات محلی و توسعه است و نه همه پرسی در مورد تصمیم سال گذشته برای لغو وضعیت ویژه J & K ، آنها برای قانع كردن مردم در دره سنگ تمام گذاشتند.

رهبران BJP در حال روشن ساختن هستند كه در مورد بازگرداندن ماده 370 و 35A تجديد نظري صورت نخواهد گرفت. در عین حال ، آنها در تلاشند تا مردم را متقاعد کنند که توسعه فقط با هدایت جدید در سطح محلی انجام می شود. BJP در حال رقابت بر روی 280 کرسی 20 شورای توسعه منطقه ای J&K ، 140 کرسی در بخشهای جامو و کشمیر است. 10 DDC در دره کشمیر و 10 مورد در جامو وجود دارد. همه این DDC ها 14 عضو منتخب خواهند داشت و اعضای انتخاب شده می توانند رئیس و معاون رئیس خود را انتخاب كنند.

تارون چوگ ، دبیرکل BJP و مسئول J&K به ET گفت: “زمینه مبارزات انتخاباتی ما نجات مردم J&K از سیاست دو خانواده ای است که در جاده Gupkar در Srinagar اقامت دارند.” شهنواز حسین ، رهبر ارشد BJP و مشارکت در انتخابات J&K به ET گفت: “ما همه نامزدها را در یک مکان در هر منطقه نگه داریم و آنها در میان شدید امنیتی به مبارزات انتخاباتی می روند.” “من همچنین جلسات عمومی را در تمام مناطق وادی انجام می دهم و روزی یک یا دو منطقه را تحت پوشش قرار می دهم.”