اعتراض کشاورزان: چندین ورزشکار سابق جوایز خود را پس می دهند

چندین ورزشکار سابق از جمله پادما شری و برندگان جایزه آرجونا حمایت خود را از کشاورزان تحریک کننده گسترش داده و گفته اند که آنها در اعتراض به “نیرویی” که علیه دهقانان در مسیر دهلی به کار رفته بود جوایز خود را پس می دهند.

در میان آنها کارتای سینگ کشتی گیر جایزه پادما شری و آرجونا ، ساژجان سینگ چیما بازیکن بسکتبالیست جایزه آرژونا و راجبیر کاور بازیکن هاکی برنده جایزه آرژونا هستند.

آنها گفتند که در 5 دسامبر به دهلی می روند و جوایز خود را در خارج از Rashtrapati Bhavan قرار می دهند.

آنها دولت و مرکز هاریانا را به دلیل استفاده از آب پاش و اشک آور علیه کشاورزان معترض برای جلوگیری از رفتن آنها به دهلی مورد انتقاد قرار دادند.

“ما فرزندان کشاورزان هستیم و آنها طی چند ماه گذشته دست به تحریک مسالمت آمیز زده اند. حتی یک حادثه خشونت رخ نداده است.

“اما هنگامی که قصد عزیمت به دهلی را داشتند ، از آنها استفاده شد. اگر عمامه بزرگان و برادران ما پرتاب شود ، ما با جوایز و افتخارات خود چه خواهیم کرد؟ ما در حمایت از کشاورزان خود هستیم. چنین جوایزی را می خواهیم و به همین دلیل است که ما همان را برمی گردانیم. ”

کشاورزان هنگام رفتن به پایتختی ملی در چارچوب راهپیمایی “دهلی چالو” بر خلاف قوانین مزرعه ، با آب و آب اشک آور روبرو شدند.

سینگ گفت که چندین بازیکن سابق در تاریخ 5 دسامبر به دهلی می روند و جوایز خود را پس می دهند.

سینگ ، که بازنشسته شده است به عنوان بازرس کل در پلیس پنجاب ، گفت: “اگر کشاورزان چنین قوانینی را نمی خواهند ، پس چرا دولت مرکزی آنها را وضع می کرد.”

وی همچنین گفت که بازیکنان سابق نیز در 5 دسامبر به شور و اشتیاق کشاورزان در مرزهای دهلی خواهند پیوست.

سینگ گفت که آنها همچنین سعی دارند با بازیکنان سابق هاریانا تماس بگیرند تا در حمایت از تحریک کشاورزان شرکت کنند.

چیما گفت که چندین بازیکن سابق از جمله Kaur و Arjuna جایزه (شاتپوت) Balwinder Singh از آنها حمایت کرده اند.

هزاران کشاورز از پنجاب و هاریانا روز سه شنبه برای ششمین روز متوالی در نقاط مختلف مرزی دهلی رها شده اند و اعتراض خود را علیه قوانین جدید مزرعه اعلام کرده اند ، زیرا آنها می ترسند با از بین بردن سیستم حداقل قیمت حمایت ، آنها را در رحمت شرکت های بزرگ قرار دهد. .