اطمینان مصرف کننده هند برای بهبود سال آینده: گزارش

کلکته: آخرین گزارش منتشر شده توسط Dun & Bradstreet می گوید: اعتماد مصرف کننده هند در ژانویه سال آینده به طور قابل توجهی بهبود می یابد و در ماه جولای به اوج خود می رسد و تا سپتامبر پیش از فصل جشن سال آینده ادامه خواهد یافت.

این پیشرفت از طریق پارامترهایی مانند درآمد ، اشتغال و هزینه ها اعم از ضروری و غیر ضروری خواهد بود. این مطالعه گفت: درک مصرف کننده از وضعیت اقتصادی غالب ، سناریوی اشتغال و درآمد خود برای ماه سپتامبر کمتر از ژوئیه است.

Dun & Bradstreet گفت که این همه گیرایی مصرف ترجیحی مصرف کننده و رفتار خرید را به صورت آنلاین و آفلاین تغییر داده است و انتظار می رود این اولویت نسبت به محصولات سلامتی و سلامتی افزایش یابد. طبق این گزارش ، به دلیل عفونت زیاد ، محدودیت های مختلف در اجتماعات عمومی و جشن های جشنواره در میان درآمد قابل استفاده کم ، این بخش را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در این طرح اشاره شده است که طرح کوپن نقدی LTC و پیشبرد جشنواره 10 هزار روپیه بدون بهره به کارمندان این شرکت ، افزایش موقت در بخش ماندگاری مصرف کننده را فراهم می کند.

این مطالعه می گوید که تغییر بیشتری در کالاهای با ارزش افزوده و کالاهای اساسی و استراتژی دیجیتال و کانال های همه جانبه در فروش وجود خواهد داشت.

در مناطق شهری ، خریداران آنلاین جدید مانند افراد مسن به ادامه کانال های دیجیتالی ادامه می دهند ، در حالی که بازیکنان تجارت الکترونیکی برای پاسخگویی به تقاضا و افزایش ارائه خدمات خود با فروشگاه های kirana اتحاد می کنند. در این گزارش آمده است كه تجارت الكترونیكی به رشد و شیوع خود در تمام گروه های محصول ادامه خواهد داد و نرخ پذیرش بیشتری برای سایر سرویس های بدون تماس مانند سرویس های انتقال قدرت وجود دارد.