استرالیا اوپن “به احتمال زیاد” به تأخیر می افتد

ملبورن: وزیر ورزش این ایالت روز چهارشنبه گفت ، مسابقات استرالیا اوپن استرالیا احتمالاً یک یا دو هفته به تأخیر می افتد زیرا مذاکرات بین برگزار کنندگان ، تورهای تنیس و دولت ویکتوریا در مورد اقدامات بهداشتی ادامه دارد.

تنیس استرالیا (TA) روز شنبه گزارشی مبنی بر انتقال گرند اسلم از مکان برنامه ریزی شده خود در تاریخ 18 تا 31 ژانویه در تقویم را به عنوان “حدس و گمان” رد کرد.

مارتین پاکولا ، وزیر ورزش و جهانگردی ویکتوریا در ملبورن به خبرنگاران گفت: “تعدادی از تاریخ های احتمالی روی میز است.”

“من گزارش هایی دیده ام که احتمال می دهد یک یا دو هفته به تأخیر بیفتد. من فکر می کنم که هنوز هم احتمال آن زیاد است.

“اما این تنها گزینه نیست. همانطور که می دانید مسابقات Open Open فرانسه چندین ماه به تأخیر افتاد و ویمبلدون اصلاً برگزار نشد. من هنوز هم فکر می کنم که این تاخیر کوتاهتر از طولانی تر باشد.”

دان آندروز ، نخست وزیر ویکتوریا ، که روز چهارشنبه بیست و پنجمین روز ایالت را بدون پرونده جدید COVID-19 جشن گرفت ، گفت که اطمینان دارد این مسابقات ادامه خواهد داشت اما بازیکنان باید قرنطینه شوند.

اندروز گفت: “ما یک مسابقات تنیس آزاد استرالیا خواهیم داشت … اما (باید) متفاوت به نظر برسد.”

“بقیه دنیا در آتش است ، بنابراین هر کسی که به شهر و ایالت ما بیاید قرنطینه خواهد شد ، اما هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. من فکر می کنم زمان آن نزدیک به زمان عادی باشد ، این جزئیات در حال نهایی شدن است.

“هر چقدر که یک مسابقات تنیس از اهمیت برخوردار است ، ما به غیر از بالاترین استانداردها ، وضعیت ویروس کرونا را به خطر نمی اندازیم.”

پاکولا گفت ، مذاکرات با مقامات بهداشتی درباره جزئیات آن قرنطینه نزدیک به نتیجه بود.

وی افزود: “الزامات قرنطینه مواردی است که در نهایت با بهداشت عمومی (مقامات) موافقت شود و سپس این مسئله توسط ATP و WTA قابل قبول است یا خیر.”

“یک رژیم تست بسیار دقیق در مورد بازیکنان اعمال خواهد شد هم قبل از اینکه آنها از بندری که می خواهند وارد شوند و هم وقتی که وارد می شوند.”

کریگ تایلی ، مدیر مسابقات اوپن استرالیا روز یکشنبه در بیانیه ای اظهار داشت که اطمینان دارد می تواند “به زودی” جزئیات اقدامات بهداشتی را اعلام کند.

TA همچنین قصد دارد تمام مسابقات ساختمانی Open Open استرالیا ، از جمله ATP Cup را از شهرهای سراسر کشور به ویکتوریا منتقل کند.