اخبار DK Shivakumar: تماشا کنید: شیواکومار به عنوان یک احساس عاطفی اشک جاری می شود که از سونیا گاندی، کارگران حزب پس از چنگ زدن به کارناتاکا تشکر می کند.

دی کی شیواکومار، رئیس کنگره کارناتاکا، پس از اینکه روند شمارش آرا اکثریت را برای حزبش در روز شنبه پیش بینی کرد، هنگام سخنرانی در جمع خبرنگاران اشک ریخت. شیواکومار گفت که به خانواده گاندی و رئیس AICC مالیکارجون خارگ گفته است که کارناتاکا را تحویل خواهد داد.

“من به اسمت سونیا گاندی، راهول گاندی و پریانکا گاندی اطمینان دادم که انتخابات کارناتاکا را انجام خواهم داد. نمی توانم فراموش کنم که سونیا گاندی به ملاقات من در زندان آمده است. زمانی که BJP من را به آنجا فرستاد. ترجیح دادم در زندان باشم تا اینکه دفتر داشته باشم. این اعتمادی است که خانواده گاندی، کنگره و کل کشور به من دادند.”

او از رهبران ارشد این ایالت از جمله سیددارامیه، سایر نمایندگان مجلس نمایندگان و کارگران حزب تشکر کرد.

او گفت: “این یک تلاش نیست. همه آنها مسئول (پیروزی) هستند.” او افزود که مردم به ما ایمان آورده اند، رهبران از ما حمایت کرده اند.

طبق آخرین روندها، حزب به رهبری خارگه در 119 حوزه انتخابیه پیشتاز بود که بسیار بالاتر از 113 امتیاز لازم برای اکثریت در مجلس 224 عضوی بود که انتخابات آن در 10 می برگزار شد.

BJP که در انتخابات مجلس قبلی 104 کرسی به دست آورد، در 74 بخش و JD(S) به رهبری وزیر ارشد سابق اچ دی دیو گودا در 24 بخش پیشتاز بودند. سایرین در هفت بخش پیشتاز بودند. سیددارامایا گفت که حزب به قدرت خواهد رسید. با قدرت خود با کسب بیش از 120 کرسی.

او گفت که دیدارهای نخست وزیر نارندرا مودی، وزیر کشور آمیت شاه و رئیس ملی BJP جی پی نادا تأثیری بر رای دهندگان کارناتاکا نداشته است.

رهبر انقلاب با به دست آوردن بیش از 120 کرسی پیروز خواهند شد؛ (شمارش) هنوز در مرحله اولیه است، باید دورهای بیشتری از شمارش کرسی ها تکمیل شود. بنابراین کنگره با کسب بیش از 120 کرسی با قدرت خود به قدرت می رسد. مخالفان در مجلس گفت.

رهبران کنگره با ایجاد یک جبهه متحد گفتند که فساد به عنوان موضوع اصلی مبارزات انتخاباتی و وعده برنج رایگان، قدرت و کاهش اشتغال از جمله عواملی است که به عملکرد خوب حزب کمک کرده است.

علاوه بر این، آرای مسلمانان، که نزدیک به 13 درصد از رای دهندگان را تشکیل می دادند، به نفع حزب کنگره تثبیت شدند.

یکی از رهبران ارشد کنگره گفت: “ما یک جبهه متحد ایجاد کرده ایم.” «ما در روایات یک قدم جلوتر بودیم».