اخبار زنده 2020 انتخابات ایالات متحده: ترامپ یک مقام عالی رتبه را که ادعای تقلب را پشتیبانی نکرد ، اخراج کرد

!1 بروزرسانی جدیدبرای آخرین به روزرسانی ها اینجا را کلیک کنید

ترامپ می گوید میشیگان از صدور گواهینامه امتناع کرده است ، اما در واقع تنها گواهینامه شهر دیترویت توسط GOP مسدود شده است

آیا لیندزی گراهام می تواند واقعاً باور کند که انتخابات از دست رفته است؟ سناتور – که فریاد تقلب در انتخابات همچنان ثابت است – دیده می شود که معاون انتخاب شده کمالا هریس را در مجلس سنا تبریک می گوید ، شاید به طور خصوصی تصدیق کند که یک انتخابات از دست رفته است ، در حالی که فریاد عمومی تقلب در رای دهندگان

جمهوری خواهان علیه فیس بوک و توییتر روی آورده و آنها را به نفوذ نامناسب در انتخابات ریاست جمهوری متهم می کنند. GOP ادعا می کند که غول های شبکه های اجتماعی اخباری را برجسته می کنند که در نهایت باعث می شود رئیس جمهور آنها در انتخابات شکست بخورد.

ترامپ در اقدامی منطبق با بقیه دوره های ریاست جمهوری خود ، لغو یک رویداد مهم – تاج گل در سراسر آمریکا – را لغو کرد ، لحظاتی پس از اعلام وزیر ارتش برای تصمیم گیری.

تاج های گل در سرتاسر آمریکا از پیشکسوتان آمریکایی در گورستان آرلینگتون تجلیل می کنند ، که به دلیل تدارکات انجام چنین گردهمایی بزرگی در طی یک بیماری همه گیر ، این رویداد را لغو کردند.

با قرار گرفتن بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی ، فلسطین تصمیم گرفته است همکاری خود با اسرائیل را از سر بگیرد ، و بیش از شش ماه بن بست برای الحاق کرانه باختری این کشور توسط همسایه آنها پایان یابد.

ترامپ در آخرین هفته های خود در بیضی ، همچنان به بازی رولت روسی با دولت خود ادامه می دهد و در حال حاضر یک مقام عالی رتبه – مدیر امنیت سایبری و آژانس امنیت زیرساخت – را به دلیل مخالفت با ادعاهای تقلب در رای گیری رئیس جمهور ، اخراج می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>