اتهام عتیق احمد قاتل: UP: 3 متهم به قتل عتیق، اشرف در دادگاه معرفی شدند، پلیس به دنبال بازداشت 7 روزه است.

سه نفر متهم به قتل عتیق احمد و برادرش محمد اشرف، گانگستری تبدیل به سیاستمدار، صبح روز چهارشنبه به دادگاه عالی قضایی (CJM) معرفی شدند. پلیس خواستار بازداشت هفت روزه متهم شده است و انتظار می‌رود این حکم در روز جاری صادر شود.

گلاب چاندرا آگراهاری، مدافع دولت منطقه، گفت که سه متهم – لاولش تیواری، موهیت و آرون کومار ماوریا – در میان تدابیر شدید امنیتی به دادگاه CJM DK Gautam آورده شدند.

یک منبع گفت: آنها پس از یک ساعت حضور در دادگاه به خطوط پلیس منتقل شدند و تا زمان صدور حکم در آنجا نگهداری خواهند شد.

عتیق احمد (60) و برادرش اشرف شنبه شب در حالی که پرسنل پلیس آنها را برای معاینه به دانشکده پزشکی در پرایاگراج همراهی می کردند، توسط سه مرد که خود را به عنوان روزنامه نگار معرفی می کردند، در میانه یک تعامل رسانه ای به ضرب گلوله کشته شدند.

این برادران که هر دو در پرایاگراج زندانی بودند، زمانی که در مقابل دیدگان کامل دوربین کشته شدند، در دستبند بودند. این تصاویر وحشتناک به طور گسترده در شبکه های اجتماعی و کانال های تلویزیونی پخش شد. آخرین مراسم اسد پسر احمد، که در 13 آوریل در یک برخورد پلیس در جانسی کشته شد، چند ساعت قبل از تیراندازی در اینجا انجام شد.

یک FIR طبق بخش های 302 (قتل)، 307 (تلاش برای قتل) و بر اساس قانون تسلیحات، علیه سه مهاجم ادعایی به عتیق و اشرف در ایستگاه پلیس شاهگنج ثبت شد.

این سه متهم روز یکشنبه به بازپرس دادگستری معرفی شدند و به مدت 14 روز با قرار بازداشت قضایی روانه شدند. آنها ابتدا در زندان نائینی بودند اما به دلایل امنیتی به زندان پراتاپگر منتقل شدند.