آهنگ پاتان ایکس ببر: ویدیوی تم Pathaan x ببر با حضور شاهرخ خان، سلمان خان منتشر شد. اینجا را تماشا کنید

ویدیوی تم Pathaan x Tiger توسط یاش راج فیلم رونمایی شده است. این تم ویدیو شامل شاهرخ خان و سلمان خان می شود. چند ماه پیش، پاتان باکس آفیس را به آتش کشید و به پرفروش‌ترین فیلم هندی تاریخ تبدیل شد. در پاتان شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام و اثری بسیار مشهور از سلمان خان حضور داشتند.

موفقیت سلمان خان “Ek Tha Tiger”، “Tiger Zinda Hai”، “War” اثر Hrithik Roshan و “Pathaan” شاهرخ خان، سطح را بالا برده است و طرفداران انتظار زیادی از جاسوسان جاسوسی آدیتیا چوپرا دارند.

گزارش هایی وجود دارد که YRF فیلم های جاسوسی مانند «Tiger 3»، «War 2» و «Pathaan x Tiger» یا «Tiger x Pathaan» را ارائه خواهد کرد.

برای اذیت کردن طرفداران شاهرخ خان و سلمان خان، YRF ویدیوی 2:35 دقیقه ای با موضوع Pathaan x Tiger منتشر کرد. “با Pathaan و Tiger در یک قاب، Goosebumps تضمین شده است! آنها را در عمل با موضوع Pathaan x Tiger تماشا کنید، اکنون ویدیو را پخش کنید!” YRF در توضیح ویدیو نوشت.

“YRF Spy Universe اولین دنیای سینمایی در نوع خود از فیلم های مهیج جاسوسی در هند است. اولین فیلم جهان با نام “Ek Tha Tiger” با بازی سلمان خان و کاترینا کیف در سال 2012 اکران شد و دنباله آن “Tiger Zinda” منتشر شد. های” در سال 2017. سومین فیلم جهان، “جنگ” در سال 2019 اکران شد و هریتیک روشن و تایگر شراف در نقش های محوری ایفای نقش کردند. آخرین اکران پاتان (2023) با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام است. YRF در یوتیوب نوشت.

تاریخ انتشار Tiger 3

فیلم مورد انتظار سلمان خان و کاترینا کیف، ببر 3، امسال در دیوالی اکران خواهد شد.

“همه فیلم‌های دنیای جاسوس پرفروش‌ترین فیلم هندی تاریخ هستند و پاتان پرفروش‌ترین فیلم هندی تاریخ است. YRF Spy Universe اکنون یکی از بزرگ‌ترین IPها در تاریخ سینمای هند است. فیلم بعدی این فرنچایز ببر 3 است. آزاد کردن این دیوالی!” YRF در یوتیوب نوشت.

خانه تولید اعلام کرد، فیلم‌های YRF Spy Universe دارای مناظر بصری باورنکردنی با سکانس‌های اکشن با اکتان بالا، خطوط داستانی هیجان‌انگیز، شخصیت‌های پرقدرت و چارت‌باسترهای موسیقی هستند.

سوالات متداول

Q1. آیا Pathaan x Tiger وجود خواهد داشت؟
A1. گزارش‌هایی وجود دارد که سلمان خان و شاهرخ خان در فیلم Pathaan x Tiger / Tiger x Pathaan حضور خواهند داشت.

Q2. Tiger 3 چه زمانی منتشر می شود؟
A2. Tiger 3 امسال در دیوالی منتشر خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.