آموزش کنسول جستجو در | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

جمعه، 02 اکتبر 2020

در نوامبر 2019 مجموعه آموزش کنسول جستجوی YouTube را معرفی کردیم و شروع به انتشار منظم ویدیوها کردیم. هدف این مجموعه ایجاد محتوای ویدیویی به روز شده بود تا در کنار اسناد جستجو، به عنوان مثال در مرکز راهنمایی و سایت توسعه دهنده، استفاده شود.

تیم فوق‌العاده Google Developer Studio (موتور پشت آن ویدیوها!) این حلقه بلوپر سرگرم‌کننده را برای اولین موج ویدیوهایی که در استودیوی Google London ضبط کردیم، گرد هم آورد.

تا به حال دوازده قسمت از این مجموعه را منتشر کرده‌ایم که هر قسمت بر روی بخش متفاوتی از ابزار تمرکز دارد. ما دیده‌ایم که به افراد زیادی کمک می‌کند تا نحوه استفاده از کنسول جستجو را بیاموزند – بنابراین
ما تصمیم گرفتیم به ضبط فیلم ادامه دهیم … در خانه! لطفا با کامیون ها، آمبولانس ها، همسایگان، ابرهای عبوری و البته زنگ در تحمل کنید. ¯\_(ツ)_/¯

علاوه بر تغییر مکان، در حال تغییر دامنه ویدیوهای جدید نیز هستیم. به‌جای تمرکز بر یک گزارش در یک زمان، بحث خواهیم کرد که کنسول جستجو چگونه می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند. در هر قسمت ما بر روی انواع وب سایت، مانند تجارت الکترونیک، و نقش های شغلی، مانند توسعه دهندگان تمرکز خواهیم کرد.

برای شنیدن ویدیوهای جدید به محض انتشار، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید و می توانید در توییتر بازخورد خود را ارسال کنید.

گوش به زنگ باشید!

دانیل ویزبرگ، مدافع جستجو