آموزش افزایش شتاب خودرو

پیشرفت ثابت در وسایل نقلیه الکترونیکی به این معنی است که کارایی ماشین ها دائما در حال تغییر می باشد. در عین حال این سیستم کاملا ایمن طراحی شده و در پی بروز مشکل، به سرعت تشخیص داده می شود. این عمل که کاملا به صورت علمی و با کلی تجربه روی ماشین مشتری اعمال میشود به صورت کاملا تضمینی و با یکسال گارانتی انجام میشود. با ریمپ ای سی یو خودرو می توان مصرف سوخت خودرو را بهینه کرد ، توان خودرو را افزایش داد ، شتاب اولیه و ثانویه خودرو را سرعت بخشید ، تاخیر پدال گاز را رفع نمود ، عملکرد فن خودرو در دورهای مختلف را بهبود بخشید ، برخی از سنسورهایی را که باعث کاهش توان موتور خودرو می شود را حذف نمود ( مثل سنسور دوم اکسیژن و یا سنسور میل سوپاپ ) ، جداول بوست توربو را تغییر داد و باعث افزایش بوست توربو در خودروهای دارای توربو شارژر شد و …

افزایش شتاب خودروهمچنین میتوانید از ابزار گوگل مپ استفاده کنید و کلمه ی “تست انژکتور” را سرچ کنید تا تمامی مراکز تست انژکتور را به شما نسان دهد. ریمپ کردن ECU را مکانیکی های تست انژکتور انجام میدهند ، کافی است برای این کار از یک نفر بپرسید نزدیکترین تست انژکتور کجاست؟ به راحتی شما را به نزدیکترین تست انژکتور راهنمایی خواهد کرد. شمعها وظیفه جرقهزنی در موتور خودرو را بر عهده دارند و بنابراین به طور مستقیم به کارکرد موتور یعنی احتراق مرتبط هستند و در نتیجه تاثیر بسیار زیادی روی میزان مصرف سوخت و افزایش شتاب خودرو دارند. اگر بخواهیم افزایش شتاب خودرو را همزمان با کاهش مصرف سوخت داشته باشیم، ماشین حدودا چهار حالت رانندگی دارد : حالت کروز – سلو – نقطه مرگ(کاتاف) – حالت برگشت دارد. تراشه رایانه ای استاندارد استفاده شده در سیستم های تزریق سوخت خودرو بطور معمول میزان هوا و سوختی را که یک خودرو می تواند مصرف کند، به صورت عمدی محدود می کند و قدرت و سرعت آن را به شدت زیر نظر می گیرد. شاید دیده باشید اتومبیل های صفر کیلومتر که تازه از کمپانی خارج شده اند دارای محدودیت سرعت میباشند که این محدودیت معمولاً روی 170 الی 180 کیلومتر بر ساعت است ، یعنی شما نمیتوانید با این خودرو بیش از این سرعت را تجربه کنید ، تمامی این محدودیت ها با ریمپ کردن ای سی یو رفع خواهد شد.

Remap کردن ECU در واقع دست کاری در جداول ECU میباشد ، البته ناگفته نماند که نظر بسیاری از افراد بر این است که ریمپ کردن ای سی یو خطرناک است اما در واقعیت شما با ریمپ کردن ECU هم توان خودرو را افزایش میدهید و هم میزان مصرف سوخت را کاهش میدهید و این یک معادله دو سر برد است. در خودروهای گرانقیمت، استفاده از بنزین سوپر اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بنزین موجود در ایران مرغوبیت لازم را ندارد. کارکرد پمپ بنزین یا پمپاژ کردن سوخت همان هدایت بنزین به سمت موتور برای انجام عمل احتراق در سیلندرها است. در ضمن باید توجه داشته باشید این کار را نمی توان دستی و در خانه انجام داد و برای انجام آن باید به یک متخصص مکانیک مراجعه کنید و در مورد مدل ماشین نیز تحقیق کنید. مطابق با آخرین تستی که بر روی اتومبیل 207 انجام شده است این خودرو قبل از ریمپ سرعتی معادل 175 کیلومتر بر ساعت داشته و بعد از ریمپ سرعت 215 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است. Remap کردن خودرو برای خودروی پراید میتواند تا 20% افزایش شتاب خودرو را در پی داشته باشد اما برای خودروهای دیگر این میزان مساوی با 10% میباشد.

فیلتر هوا شاید جزو سادهترین قطعات خودرو باشد که از گذشته تاکنون ساختار آن تغییر چندانی به خود ندیده است؛ اما یکی از قطعات تأثیرگذار بر عملکرد خودرو است که تأثیر مستقیم روی عملکرد خودرو دارد. در ابتدای این مقاله بهتر است واقعیتی را با شما بازگو کنیم ، معمولاً شرکت های سازنده اتومبیل ECU ها را به نوعی تنظیم مینمایند که خودرو نتواند نهایت کارایی خود را نشان دهد چراکه در صورت استفاده حداکثری از توان خورو امکان به وجود آمدن ایراداتی وجود دارد پس نمیتوان گفت این کار اشتباه است. تراکم : این مرحله به سمت بالا حرکت کرده و باعث خراب شدن و پایین آمدن تراکم ماشین خواهد شد و همچنین روی ورودی سوخت نیز تاثیر خواهد گذاشت . این امر باعث کاهش انرژی مورد نیاز برای ادامه حرکت آنها میشود. بهطورکلی توربو شارژر (در دور موتورهای با بالا باعث ایجاد قدرت میشود) برای موتورهایی با حجم کم و سوپرشارژر (در دور موتور پایینتری نسبت به توربو شارژر بوست ایجاد میکند) برای موتورهای بزرگ استفاده میشود؛ ولی درنهایت انتخاب نوع آنها کاملاً تخصصی بوده و باید بر اساس برگ فاکتورهای خاصی انتخاب شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد {افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب|افزایش شتاب خودرو|ایران کارز|شتاب ماشین|افزایش شتاب ماشین} لطفا به بازدید از وب سایت ما.