آمارهای فروش بالای: کنگره و BSP از نمایش ضعیف SP راحت هستند

با توجه به اینکه در کنگره و حزب باهوجان سماج (BSP) یک جای خالی در بخش های بالادستی به نظر می رسد ، از عملکرد ضعیف حزب سماجوادی راحت بوده اند ، حتی اگر نتایج نظرات انتخاب مجلس 2022 را تقویت کند ، ممکن است SP باشد تنها حزب مخالف که با چالش های مختلف BJP روبرو شده است.

حزب دموکراتیک جمهوری اسلامی موفق به حفظ کرسی مالهانی ، البته با اختلاف کمتر از 5000 رای شد و BJP را در سه کرسی از شش کرسی باقی مانده – دئوریا ، تندلا و ناگوان سادات عقب انداخت.

رئیس کمیته کنگره UP ، Ajay Lallu به ET گفت که اگرچه حزب هیچ کرسی را به دست نیاورد ، اما با شکست دادن حزب دوم برای دومین مکان در دو کرسی و کسب رای بیشتر از SP در Bulandshahr ، جایی که Rashtriya Lok Dal نامزد مورد حمایت حزب پنجم شد. لالو گفت ، این اتفاق علی رغم ادعاهای SP مبنی بر پیوستن رهبران کنگره به حزب رخ داد.

لالو گفت: “ما هیچ كرسی به دست نیاوردیم اما این یك برد كوچك بود كه شاهد گرایش مردم به كنگره بودیم و از ما به عنوان یك مخالفت جدی یاد می شود.”

حتی چون کنگره فعال ترین حزب مخالف در صحنه بود و به موضوعات مختلف اعتراض داشت ، لالو گفت که نتایج نشان دهنده ضعف آشکار حزب در پوروانچال است و سازمان حزب در روزهای آینده تقویت خواهد شد. وی گفت این افسانه که کنگره به توده مردم متصل نیست توسط حزب شکسته شد.

لالجی ورما ، رهبر ارشد BSP گفت: “SP فقط 23.6٪ رأی آورد” ، در مقابل BJP 36.7٪ و BSP 19٪ ، به این معنی که حتی اگر BSP هیچ کرسی را به دست نیاورد ، SP نیز خوب عمل نکرد ، و توضیح داد از عملکرد ناخوشایند BSP در برابر رئیس حزب مایواتی هر زمان که او تصمیم می گیرد تا مردم را مخاطب قرار دهد. در حالی که سهم BJP و BSP هر یک 3 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با سال 2017 ، SP 1.8 درصد و کنگره 1.2 درصد افزایش داشته است.

یک رهبر ارشد حزب SP گفت روشن است که هدف کنگره فقط رسیدن به جایگاه دوم و کسب “تعداد قابل احترام” است در حالی که SP برای تشکیل دولت رقابت می کند ، حتی اگر او اعتراف کرد که SP انتظار داشت سه کرسی بدست آورد. در نظرسنجی ها

کویراج ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه لاکنو ، گفت که به طور کلی در مشارکت هایی نظیر این مورد ، با انتخابات اصلی تنها کمی بیشتر از یک سال دیگر ، احزاب مخالف تمایل ندارند تمام منابع خود را خرج کنند زیرا حتی اگر BJP همه از دست داده باشد صندلی ها ، دولت هنوز تحت تأثیر قرار نمی گرفت. در عوض ، آنها بیشتر نگران جنگ بزرگ هستند. وی گفت ، در سطح غرفه ها نیز در مشاغل عمومی ، مردم به حزب حاکم رأی می دهند زیرا نامزدهای آن برای رفع مشکلات خود از موقعیت خوبی برخوردارند ، برخلاف نامزدهای مخالف. وی گفت: “حتی در این صورت ، SP به نظر می رسد تنها كسی است كه برای به چالش كشاندن BJP در سال 2022 آماده است.”